Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Har kjøpt fersk tynnribbe fra kjøledisken på Rema. Skal gni inn med salt og pepper nå, og ser da at siste forbruksfag er lille julaften ribba har ligget i kjøkeskap siste den heg den på tirsdag og lukter helt fint. Bør jeg da krydre den også fryse den, for så å ta den opp lille julaften? Eller hadde du tatt sjangsen og lagt den tilbake i kjøleskapet? Åh, irritert på meg selv for at jeg ikke sjekka datoen! Anonymous poster hash: fe535...e3e
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Det går helt sikkert kjempefint. Men hvis du vil være 100% sikker så hiver du den i fryseren, og tiner den til jul Ikke noe problem. Anonymous poster hash: 036f8...711
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Det går fint, den holder seg bedre når den er krydret. Vår gikk ut den 18. og har vært i fryseren i 3 dager, mer rakk vi ikke. Står krydret i kjøleskapet nå. Anonymous poster hash: 88e8a...3fc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå