Gå til innhold

Dere som bestiller fly og hotell separat

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for det meste reist charter, eller bestilt gjennom f.eks Expedia. Men i dette tilfellet lønner det ikke seg, får opp hotell til 52 000 kr for en uke. (Når flybillettene separat koster 9000 kr.

Hvilke sider bruker dere for å bestille hotell i f.eks Spania?

Anonymous poster hash: 324ee...1ab
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker ofte booking.com 

Anonymous poster hash: 414c5...13c
Skrevet

TAKK!

Anonymous poster hash: 324ee...1ab
Skrevet

Bruker mest hotels.com. Jeg bestiller stort sett hotell og fly seperat. Kan jo spare veldig mye penger.

I sommer var jeg og barna, en 13 åring og 7 åring i Italia og Frankrike i 2,5 uke. Reiste i juli. Vi betalte 14 000 kr for fly og hotell for alle 3. Og hadde en helt fantastisk ferie.

Gjest Syltebærtyttetøy
Skrevet

Booking.com er genialt, ellers kan du Google "best hotels in xxx", da får du opp mye tips :)

Jeg bestiller alltid separat, stort sett lønner det seg. Det jeg liker best med booking.com er at man kan bestille nå og betale ved ankomst (stort sett mulig hvis du bestiller en god stund i forveien), det er også ofte gratis avbestilling frem til samme dagen man skal dit :)

Skrevet

www.gotogate.no

www.supersaver.com

Der kan man ofte finne kupp på fly + hotell ;)

Anonymous poster hash: 5bc59...737

Skrevet

Jeg bestillte direkte fra hotellets nettside. Men det var et hotell de også hadde som charter igjennom ving. Sparte mye penger på det :)

Anonymous poster hash: ac2b9...d9f
Skrevet

Bruker både hotels.com og booking.com. I Europa får jeg som oftest best tilbud på hotels.com, men for Asia er det ofte booking.com som har best utvalg. Deretter sjekker jeg hotellets egen web-side, da noen har kampanjer der de automatisk har lavere pris enn reservasjonssentraler. For enkelte destinasjoner støtter jeg meg veldig på Trip Advisor for anbefalinger, men slettes ikke alle. Nå planlegger vi en tur til Japan og jeg har også brukt Agoda.com for litt særere overnattingssteder.

Anonymous poster hash: e37d3...1d3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...