Gå til innhold

Ang menn og "klåing".

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min klår hele tida, på puppene og i skrittet. Hvis jeg reiser meg fra sofaen og han sitter bak meg, kan jeg være helt sikker på at jeg får fingrene hans mellom beina. Han sier at jeg må da vel sette pris på at han tar på meg og at han liker å ta på meg, men jeg liker det ikke!!! Og det blir sånn at jeg unngår hendene hans, jeg blir sint og irritert av at han "tar seg til rette". Jeg ønsker meg mer kos og mer sex, men jeg får han ikke til å forstå at dette er helt feil måte å gå fram på!! Er det noen som har hatt det sånn og fått mannen til å skjønne hvor teit og turnoff dette er?

Anonymous poster hash: 8e1e6...6b4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det sånn og nei han skjønner det heller ikke.

Anonymous poster hash: 448c4...22a

Skrevet

Mannen min klår hele tida, på puppene og i skrittet. Hvis jeg reiser meg fra sofaen og han sitter bak meg, kan jeg være helt sikker på at jeg får fingrene hans mellom beina. Han sier at jeg må da vel sette pris på at han tar på meg og at han liker å ta på meg, men jeg liker det ikke!!! Og det blir sånn at jeg unngår hendene hans, jeg blir sint og irritert av at han "tar seg til rette". Jeg ønsker meg mer kos og mer sex, men jeg får han ikke til å forstå at dette er helt feil måte å gå fram på!! Er det noen som har hatt det sånn og fått mannen til å skjønne hvor teit og turnoff dette er?

Anonymous poster hash: 8e1e6...6b4

😦 Seriøst? Dette er jo sånn oppførsel grisete, ekle, alkoholiserte menn på barer oppførte seg på 50-tallet. I dag vet man da at man ikke forgriper seg på andre på den måten. Det er jo ikke bare umoralsk, det er faktisk ulovlig...

Anonymous poster hash: 07a57...2f4

Skrevet

Begynn å klyp han i rompa og grabb penisen hans, HVER ENESTE ANLEDNING du når til!!!

Han vil garantert synes d er kjempestas, men tipper d går over rimelig snart ;)

Anonymous poster hash: 4080c...2b7

Skrevet

Og nei, jeg har ikke vært borti noen sånne gutter siden ungdomsskolen. Hadde jeg møtt en sånn voksen haddr han nok fått seg en på tryne, og jeg hadde hvertfall aldri kalt han kjæresten min.

Skrevet

Nei, takk og pris ikke vært borti det Vært sammen med en mann, som gjerne kunne komme og stryke meg forsiktig over rompen. Gjerne mens jeg sto og lagde middag. Men dette var forsiktig stryking, ikke grabbing. Så det var jo bare positivt.

Anonymous poster hash: a0411...de6
Skrevet

Det er vel ikke noe annet å gjøre enn å si det rett ut. Jeg liker ikke når du tsr deg til rette på den måten. Hvis han ikke respekterer deg må du gå.

Anonymous poster hash: 8e241...4d4

Skrevet

Jeg liker det jeg. Han tar meg ikke akkurat i skrittet da men. Han klapper meg litt på rompa når han går forbi. Eller sniker en liten hånd ned på puppen når han holder rundt meg.

Er det så galt da? Syns det er verre med eksen min som absolutt ikke ville ha noe kroppskontakt med mindre det førte til sex.

Anonymous poster hash: 16fb3...c75

Skrevet

Jeg liker litt at mannen min tar på rumpa, pupper og skrittet. Men han gjør det ikke hele tiden da, merker at han gjør det de dagene han er ekstraekstra lysten ;)

Anonymous poster hash: b8ae4...4b8

Skrevet

Tafsing kalles det der, og hadde min mann holdt på sånn, så hadde jeg forklart ham i temmelig klare ordelag hva jeg mente om det. De færreste glemmer hva jeg har sagt hvis jeg er såpass tydelig.

Anonymous poster hash: 6d304...b92

Skrevet

Jeg liker det jeg. Han tar meg ikke akkurat i skrittet da men. Han klapper meg litt på rompa når han går forbi. Eller sniker en liten hånd ned på puppen når han holder rundt meg.

Er det så galt da? Syns det er verre med eksen min som absolutt ikke ville ha noe kroppskontakt med mindre det førte til sex.

Anonymous poster hash: 16fb3...c75

Det er en ganske stor vesentlig forskjell at du liker det og HI ikke gjør det, men mannen hennes gjør det for det.

Skrevet

Hadde enten dagtid tydelig i fra om hva jeg syntes om det, eller klappe til han om han første gang ikke hørte meg.

Anonymous poster hash: 21fd8...931

Skrevet

Daglig = sagt

Anonymous poster hash: 21fd8...931

Skrevet

Sånn er min samboer også, men jeg liker det. Han gjør jo ikke sånn foran barna eller i offentligheten. Jeg synes det er deilig å vite at han fremdeles begjærer meg. Innimellom blir det selvsagt litt mye, eller jeg er ikke i humør, og da sier jeg bare ifra eller sender ham "blikket", så respekterer han det.

Anonymous poster hash: c7da1...6de

Skrevet

Sånn er min samboer også, men jeg liker det. Han gjør jo ikke sånn foran barna eller i offentligheten. Jeg synes det er deilig å vite at han fremdeles begjærer meg. Innimellom blir det selvsagt litt mye, eller jeg er ikke i humør, og da sier jeg bare ifra eller sender ham "blikket", så respekterer han det.

Anonymous poster hash: c7da1...6de

Da er jo ikke din samboer sånn som HIs. Hvis han respekterer deg når du ber han ligge unna. Problemet til HI er jo at han tar for seg - på tross av at hun er komfortabel med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...