Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Hvordan oppbevarer dere det og hvor lenge holder det seg? Anonymous poster hash: c1a64...e89
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Idag, har de i kakebokser og varer et par uker. Da har vi spist opp alt Anonymous poster hash: b57f1...f35
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Tørre kaker står godt i noen mnd i tett boks. Ellers fryser jeg diverse annet Anonymous poster hash: eeb60...d6d
klishe89 Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Alt fra 18-23. desember. Fryser det som ikke tåler å stå tørt og resten er i lukkede kakebokser i kald gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå