Gå til innhold

På middag hos ex`en


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fordi vi skulle snakke om noe ang barna. Med barna tilstede så ikke noe "farlig".. Så han inviterte meg på middag.

Han hadde middagen klar og ba barna sette seg, hvilket de ikke gjorde. Bare fortsatte å hoppe rundt i sofaen og leke seg. Han bryr seg ikke og begynner å spise. Jeg sier til slutt i fra og dem kommer å sette seg. Men vil ikke ha noe, spiser en liten bit hver og bare går fra bordet. Begynner å leke. Og kommer gang på gang til bordet for å spørre pappan om hjelp til et eller annet, og han hjelper dem og reser seg opp flere ganger for å gjøre noe for dem under måltidet. Etterpå begynner jeg å rydde av men han sier at fatene deres kan stå, i tilfelle de vil spise senere.

De kommer å spør etter dessert og får en sjokolade..

 

Jeg valgte å ikke si noe siden det ikke er mitt hjem og hans barn også, men jeg kommer til å ta det opp. Skjønner at det er mulig å ha forskjellige regler hos mor og far men dette synes jeg er drøyt. Ikke rart jeg må korrigere barna mine gang på gang når de er hjemme hos meg også, det er spesielt under måltidene at dem kan finne på å plutselig bare reise seg opp å gå fordi de trenger p gjøre noe.. Noe det ikke får til meg, men jeg må være ganske streng med dem for å få dem til å høre. Og da blir de sur og lei og vil heller bo hos pappan...



Anonymous poster hash: a7bea...36e
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du synes ikke du overdriver litt nå? Dette er verken noe å ta opp eller lage en sak av!

 

Anonymous poster hash: 138e8...790

Skrevet

Normal folkeskikk bør læres og handheves hos begge foreldre.... Hjelpes!!

 

Anonymous poster hash: e3fdb...07b

Skrevet

Du synes ikke du overdriver litt nå? Dette er verken noe å ta opp eller lage en sak av!

 

Anonymous poster hash: 138e8...790

Jeg så dem på kjøpesenteret en dag også, dem så ikke meg. Da kjørte størstemann villmann med den minste med en rullestol. Holdt på å kjøre ned noen.. Etterpå begynte de å kaste sprettballer på hverandre innpå en butikk. Pappan så jeg ikke, han satt inne på en kafe og kom ut etter en stund og hentet dem.

 

Anonymous poster hash: a7bea...36e

Skrevet

 

 

Du synes ikke du overdriver litt nå? Dette er verken noe å ta opp eller lage en sak av!

 

Anonymous poster hash: 138e8...790

Jeg så dem på kjøpesenteret en dag også, dem så ikke meg. Da kjørte størstemann villmann med den minste med en rullestol. Holdt på å kjøre ned noen.. Etterpå begynte de å kaste sprettballer på hverandre innpå en butikk. Pappan så jeg ikke, han satt inne på en kafe og kom ut etter en stund og hentet dem.

 

Anonymous poster hash: a7bea...36e

 

Og det kan man reagere på.

 

Men situasjonen du beskriver i hovedinnlegget ser jeg ikke som annet enn bagatell

 

Anonymous poster hash: 138e8...790

Gjest Antarctica
Skrevet

 

 

Du synes ikke du overdriver litt nå? Dette er verken noe å ta opp eller lage en sak av!Anonymous poster hash: 138e8...790

Jeg så dem på kjøpesenteret en dag også, dem så ikke meg. Da kjørte størstemann villmann med den minste med en rullestol. Holdt på å kjøre ned noen.. Etterpå begynte de å kaste sprettballer på hverandre innpå en butikk. Pappan så jeg ikke, han satt inne på en kafe og kom ut etter en stund og hentet dem.Anonymous poster hash: a7bea...36e

Og det kan man reagere på.

Men situasjonen du beskriver i hovedinnlegget ser jeg ikke som annet enn bagatellAnonymous poster hash: 138e8...790

Dårlig bordskikk er da ingen bagatell.

Skrevet

 

 

 

Du synes ikke du overdriver litt nå? Dette er verken noe å ta opp eller lage en sak av!

 

Anonymous poster hash: 138e8...790

Jeg så dem på kjøpesenteret en dag også, dem så ikke meg. Da kjørte størstemann villmann med den minste med en rullestol. Holdt på å kjøre ned noen.. Etterpå begynte de å kaste sprettballer på hverandre innpå en butikk. Pappan så jeg ikke, han satt inne på en kafe og kom ut etter en stund og hentet dem.

 

Anonymous poster hash: a7bea...36e

Og det kan man reagere på.

 

Men situasjonen du beskriver i hovedinnlegget ser jeg ikke som annet enn bagatell

 

Anonymous poster hash: 138e8...790

Hvis dine barn går fra bordet under alle måltid, er det helt ok? Regler trenger de ikke?

 

Anonymous poster hash: 8a57f...8fb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...