Gå til innhold

Hvor mye av klesvasken tromler dere?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt unntatt ytterklær og noe ull.

Anonymous poster hash: 81c79...63e

Skrevet

Hadde vi hatt tørketrommel, hadde håndklær, sengetøy og undertøy gått i trommelen.

Men foreløpig har vi ikke tørketrommel. Skal bli en drøm om vi en gang får kjøpt oss det.

Anonymous poster hash: 1e8ed...cd9
Gjest Antarctica
Skrevet

Ting av bomull om vinteren. Om sommeren så lite som mulig.

Skrevet

Ingenting. Liker ikke trommel og tromlet tøy.

Skrevet

Alt som vaskes på 60 + 90 grader. Det andre henges opp. Håndklær MÅ tørketromles her, jeg klarer ikke å tørke meg med stive og raspete håndklær.

Skrevet

Vasker jeg går alt i trommelen uten om noen få finkjoler. De blir sortert i egen kurv og vasker først når det er noen der.

Vasker mannen henger han opp mer, han mener treningstøy ikke skal der. At de blir ødelagt etter en gang (sier han som aldri vasket tøy og tøyet hans alltid har vært i tørketrommelen uten at han har klaget.)

Jeg har kjøpt meg noen ulljakker nå, må huske på å ikke slenge de inn nå da. Vi har nemlig ikke hatt ull eller ting som ikke har tålt tørketrommel på veldig mange år.

Anonymous poster hash: 737dd...a17

Skrevet

Når jeg er hjemme alene: det meste!

Når mannen (inspektøren) er hjemme: ingenting. Han har så mange "regler" rundt den maskinen at jeg lar det bare være..

Anonymous poster hash: a782b...fd3

Skrevet

Alt som går i trommel som ikke blir ødelagt. Bher, bukser, pentøy, yttertøy og ull henges opp. Så glad for at stativet kun er i bruk en dag i uken, pga av plass må det stå i stuen..

Anonymous poster hash: 6b61a...bbe

Skrevet

sengetøy, handdukar, underbukser og sokkar.  Ein sjelden gang bukser om dei treng å bli tørre fort. 

Skrevet

Ingentig

Anonymous poster hash: 480b1...63e

Skrevet

Sengetøy og håndklær (tar mye plass)

Sokker og undertøy (tar mye plass, og er et mareritt å henge opp :P )

Veldig lite ellers av mine klær, jeg vil ikke slite på klærne. Mannen tror jeg tromler det meste ;)

Anonymous poster hash: 73e01...5af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...