Gå til innhold

Hvorfor kan barnet mitt ALDRI ligge inntil meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså mot meg, for å kose eller slappe av?! Selv ikke når han er syk 😔

Han kan heldigvis sitte på fanget litt når han ser tv eller er opptatt av noe.

Men det er et stort savn det at han aldri roer seg for nærhet og kos. Flere som har det sånn? Er 1,5 år..

Anonymous poster hash: a16ba...7a4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså mot meg, for å kose eller slappe av?! Selv ikke når han er syk 😔

Han kan heldigvis sitte på fanget litt når han ser tv eller er opptatt av noe.

Men det er et stort savn det at han aldri roer seg for nærhet og kos. Flere som har det sånn? Er 1,5 år..

Anonymous poster hash: a16ba...7a4

Ja, sitte stille på fanget gjør han bare når han ser på TV. Ellers kommer han bort for masse kos og klemmer, men det varer bare maks 5 sekunder, så vil han finne på noe annet :)

Anonymous poster hash: 3b5d6...0ea

Skrevet

Et lite tips er å synge litt sammen :) Pjokken her sitter ikke stille lenge nok til at vi får lest noen ting, men vi har en sangbok med julesanger som ligger under stuebordet og når han drar fram den så pleier jeg å sette han i armkroken og synge litt. Det blir ett vers av hver sang og så klapper vi for hvert vers, og så rekker vi maks 4 sanger før han vil finne på noe annet, men det er veldig koselig de tre minuttene det varer :)

Anonymous poster hash: 3b5d6...0ea

Skrevet

Min er ekstremt kosete når han er syk,men var aldri kosete uansett om han var frisk eller ikke før han nesten var 17mnd

Skrevet

Fordi barn er forskellig, og noen er mer kosete enn andre? Jeg vet at det sikkert er sårt for deg, du ville sikkert likt å dulle med barnet, men ikke alle barn liker det. Tro meg, jeg har en sønn som rett og slett mislikte tvungen kroppskontakt og rasjonerte kos og klem i mange år. Han ble ikke kosete før nærmere 4-års alderen, og da kun når han bestemte det. Ble nokså lei meg når jeg så mødre med små babyer som sov vendt på mammas bryst, min ville bare bli holdt slik at han kunne se ut, og trivdes best på gulvet.

Men så faller kanskje ikke eplet så langt fra treet likevel, kanskje du eller faren er av den selvstendige typen og ikke spesielt kosete? Her er det nok meg, men det tok likevel litt tid før jeg skjønte at det ikke var noe "feil" hos gutten, det var bare hans personlighet som lignet på min.

Anonymous poster hash: 4fc1d...699

Skrevet

Den ene gutten koser nesten aldri. Han er 5 år. Av og til kommer han for en klem eller kyss og finito. Den andre gutten ville bli intil meg uendelig,om jeg lot ham eller hadde tid. Han liker helst å ligge oppå meg enda han er 3,5 år. Blir ekstremt fornærmet om jeg snakker kjærlig til noen.

Skrevet

Jenta mi er 2 år og har sjeldent ro i kroppen til sitte å "kose". En sjelden gang når hun er syk vil hun kose litt på fanget eller ligge inntil, men det er helt på hennes premisser. Hun gir små klemmer og kyss og klemmer oss når vi leverer i bhg. Vi klemmer og kysser henne hver dag, men hun har fortsatt ikke en superduperkosete unge fordi!;)

Anonymous poster hash: b229e...101

Skrevet

Dette har endel med alderen å gjøre er min erfaring.. De blir mer kosete når de blir større! Det har i hvert fall alle mine blitt :)

Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 811f6...db6

Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: 811f6...db6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...