Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Vi har absolutt ingen kontakt med bf Farmor ønsker å ha barnet. Barnet ble 2 i høst. Hvor lenge og ofte syns dere ?? (Jeg har ikke behov for det. Er farmor som vil ) Anonymous poster hash: 9fd28...768
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Hadde heller kalt det besøk hos farmor og ikke avlastningshjem. Regner med du ikke skal betale for at farmor skal passe han... eller...? Anonymous poster hash: 0ee1e...d3d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Hva med hver tredje helg? Anonymous poster hash: da395...90a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Pleier man å betale for det ? Det blir jo et avlastnings hjem når barnet skal være der fast og ofte Hva skal jeg kalle det for da ??? Anonymous poster hash: 9fd28...768
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Pleier man å betale for det ? Det blir jo et avlastnings hjem når barnet skal være der fast og ofte Hva skal jeg kalle det for da ??? Anonymous poster hash: 9fd28...768 Samvær? Anonymous poster hash: 6daac...472
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #6 Skrevet 21. desember 2014 Hadde gått for en dag + evt en natt så ofte som du synes er passe, i stedet for en hel helg om gangen. F.eks. med en til to ukers mellomrom? Anonymous poster hash: 6daac...472
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 Hvor ofte skal barnet være hos farmor ?? (Samvær) Anonymous poster hash: 9fd28...768
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Dersom det er en privat avtale er det jo ikke et avlastningshjem som sådan, det er familie! Hva med å spørre hvor ofte farmor ser for seg? Hver tredje helg er ikke uvanlig ved avlastningshjem, kunne det passe? Evt starte med litt hyppigere besøk (men uten overnatting eller kun én overnatting av gangen) for å gjøre barnet trygt om han/hun ikke er det allerede. Det hørtes helt supert ut, spør du meg, forutsatt at det er ryddig ift barnefaren. Du må avklare hans rolle også, vil han komme innom, er hensikten hennes å føre far og barn sammen eller for sin egen del? Anonymous poster hash: 08393...ff2
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Ang betaling pleier avlastningshjem å få betalt for å dekke utgifter, men det burde være uaktuelt i ditt tilfelle. Lykke til:) Anonymous poster hash: 08393...ff2
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 For en fantastisk farmor. Like god som farmor til mitt barn.💖 Besteforeldre er gull verd. Anonymous poster hash: a51d1...dcd
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Jeg har det som deg. Vi har aldri hatt fast avtale. Farmor ringer med jevne og ujevne mellomrom og spør om barnet kan komme på besøk. Jeg sier som regel ja. Anonymous poster hash: a51d1...dcd
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 Tusen takk for svar Ja. Farmor er fantastisk 😃 Godt barnet har henne Er ikke godt å si hvilke planer de har Ang bf. Anonymous poster hash: 9fd28...768
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #13 Skrevet 21. desember 2014 En eller to netter i mnd tenker jeg.... evt en helg. Anonymous poster hash: 39ff4...9b8
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #14 Skrevet 21. desember 2014 Farmor skal ha barnet ofte? Hva er ofte?? Anonymous poster hash: 7af4e...33d
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #15 Skrevet 21. desember 2014 Siden barnet er 2 år så synes jeg kanskje dere kan begynne med en dag hver 3.helg? Også når barnet blir større kan farmor ha barnet fredag til søndag hver 3,helg kanskje? Anonymous poster hash: dd0b9...587
Elskerhøsten2014 Skrevet 21. desember 2014 #16 Skrevet 21. desember 2014 min er ca 1 gang i mnd hos sine besteforeldre,men på samvær ikke avlasting
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #17 Skrevet 21. desember 2014 Det heter ikke avlastning når besteforeldre ber om å få ha besøk av barnebarna sine. Så lenge de ønsker dette selv skal du selvsagt heller ikke betale for det, verken som kostnadsdekking (med mindre det er noe spesielt) eller i timespris e.l. Ville kalt det "besøksavtale med farmor" hvis det skal være på fast basis. En helg i mnd eller hver fjerde uke bør være nok tenker jeg, så lenge barnet er komfortabel med det. Men hva med å foreslå at hun henter barnet i barnehagen en dag annenhver uke i tillegg? Så kan de få et par timer sammen på ettermiddag og spise middag sammen, så kommer han hjem til leggetid. Anonymous poster hash: ef41e...cc6
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #18 Skrevet 21. desember 2014 Jeg syns hun skal få ha barnet så ofte hun vil. Så heldig du er når bf er en deadbeat! Har en onkel som har gjort det samme. Bf nektet å ha kontakt(han mener han ble lurt til farskap), men farmor og farfar ønsket sterkt kontakt med barnet. De hadde barnet ofte. Barnet er voksent nå, og har enda ikke kontakt med sin far. Vi rundt synes det er hårreisende idiotisk oppførsel av bf, men han er vel ikke moden enda. Blir neppe det heller, ungkar på snart 50. Aldri bodd sammen med en dame. Noen raringer finnes det Anonymous poster hash: e7a19...9f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå