Gå til innhold

Åånei..Omgangsyken? :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet nå og ble kjempesvett, "rar" i kroppen. Og sitter nå på do med diaré.. Ingen kvalme da,så kanskje det er noe annet?

Jeg vil ikke være syk :/

Anonymous poster hash: 20502...9ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

omgangsyke her og..... går som regel ort over da...

Anonymous poster hash: 4a275...c5c
Skrevet

Alt er ikke omgangssyke... Kan godt være bare at du har spist noe kroppen har reagert på! Jeg er ihvertfall veldig følsom for noen typer mat/ om jeg har spist for mye fet mat eller for mye godis.

Ikke akkurat lett for oss på et forum å si hva det er da.. Du må nok vente og se om det går over eller ikke. Husk å klore toalettet, vasken og dørhåndtak. Ikke tørk deg på samme håndkle som andre familiemedlemmer. Slik forhindrer du at evt smitte spres :)

Anonymous poster hash: 1622e...3a4

Skrevet

omgangsyke her og..... går som regel ort over da...

Anonymous poster hash: 4a275...c5c

Håper alle kan være så snill å holde seg borte fra andre i 48 timer etter siste oppkast/diare. Da slipper grusomheten å spres unødvendig. Jeg er livredd for spysyken nå som julen er rundt hjørnet! Verste jeg vet når folk menger seg med andre på jobb/skole/andre sosiale sammenhenger når de fortsatt er smittebærere! 👈

Anonymous poster hash: 1622e...3a4

Skrevet

Varte 3 dager her! 1,5 dag med oppkast! Hele familien er ferdig... er enda støl i magen!

Skrevet

Det var bare den ene gangen i morges!

Så forhåpentligvis var det bare "et eller annet" :) Jeg er ikke dårlig og har ikke behov for å gå på do eller noe :)

Anonymous poster hash: 20502...9ca

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...