Gå til innhold

Hvordan finner man tilbake til seg selv?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takker for alle svar og innspill.

Anonymous poster hash: b33a4...1ce
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hm. Kanskje ved å finne ut hva som fikk deg til å miste deg selv, og så reversere prosessen?

Skrevet

Takk for svar. Det har skjedd over veldig lang tid. Jeg vet ikke om det er mulig med noen reversert prosess, men tusen takk for interessant forslag.

HI..

Anonymous poster hash: b33a4...1ce
Skrevet

For min egen del så måtte jeg være alene, dvs. ingen forhold til det motsatte kjønn. Brukte mye tid helt alene, lærte meg å lytte til kroppen og godta de signalene den gav. Det beste var da jeg aksepterte at "slik er ting akkurat nå, og det er helt greit."

Skrevet

Kanskje det kan hjelpe å skrive ned tankene dine.

Først skrive ned både det negative og positive med livet slik det er nå.

Deretter liste opp positive ting fra livet før som du savner, men også negative ting du ikke savner.

Deretter kan du starte med en av de positive tingene du savner, å gjøre noe for å finne tilbake til det.

Anonymous poster hash: f8121...19e

Skrevet

Finne ut Hvordan man reagerer på forskjellige ting, hva blir man glad/trist/sint av og hvorfor.

Hvilke verdier er viktig for enn og hvorfor.

Hvem er viktig for enn og hvorfor.

Lytte til kroppen, finne ut hva dom foregår under overflaten.

Anonymous poster hash: 33eb0...a6f

Skrevet

Du kan begynne med å google Cheryl Richardson og 'The art of extreme self care'. Min erfaring er at det tar tid å finne tilbake til deg selv, mye fordi man har forandret seg, man kan jo ikke bare gå tilbake til den man var for ti år siden.

Så gi deg selv tid og ikke la deg bli presset til å fatte kjappe beslutninger eller annet. Jeg trengte mye alenetid i starten, men etterpå er det viktig å prøve/være med på mye forskjellig. Man vet jo ikke lenger hva man liker!

Lykke til.

Anonymous poster hash: 3ecbe...581

Skrevet

Tusen takk for svar!

Og en gledelig jul til alle!

HI.

Anonymous poster hash: 254f6...704

Skrevet

Du finner ut hva som gjør _deg_ glad og gir _deg_ verdi og lykke - da finner du også degselv.

Anonymous poster hash: 3ed8f...76b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...