Gå til innhold

Årh, mannen ang. sex!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir helt oppgitt! Det er et helvetes mas om sex hele døgnet, og surmuling og gnåling om at jeg ikke elsker ham når jeg ikke vil.

Fødte for 2 mnd siden, og jeg er SLITEN. Får ikke nok søvn, og selv om vi har sex av og til frister det absolutt ikke når han maser hele tiden. Og nei, han skjønner det ikke.

Jeg er ikke redd for å si fra, men han drar offerrollen hver gang, og jeg er slem og kjip som kun vil ha sex når jeg faktisk vil.

Jeg vet at sex gjerne fører til at man vil ha mer, og for all del, sex er godt, men den masingen er så turn-off at jeg spyr!

Måtte bare ha det ut..

Anonymous poster hash: 7922e...cd3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel er mannen din?

Om han ikke skjønner at masing om sex er turn-off, er det han som har et problem.

Anonymous poster hash: 19078...2b0
Skrevet

Han er 28.. Så han burde jo greie å tenke sjøl.

HI

Anonymous poster hash: 7922e...cd3

Skrevet

Be han voks opp! makan til oppførsel. Dere er nybakte foreldre og han burde ha litt mer forståelse!

Gjest Minnieropptatt
Skrevet

Kjærlighet handler da ikke bare om sex.

Skrevet

Si at han ikke før seg noe før han slutter med surmulingen sin og masingen sin, ærlig talt, høres ut som et barn foran godterihyllene i butikken.

Hadde mannen min oppførte seg slik 2 mnd etter en fødsel hadde jeg knurret ganske høyt. Heldigvis tok mannen min såpass stor del i nattevåk og stelling av den nyfødte, så han var for sliten til sex han også. I tillegg var det skikkelig vondt de første 6 mnd etter fødselen, så vi hadde kanskje sex 1-2 ganger på 6 mnd.

Anonymous poster hash: 37785...709

Skrevet

Enig! Ingenting som er mer turn off en mas! Æsj!

Anonymous poster hash: 64198...964

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...