Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Vi fikk vårt første barn for 4 mnd siden, og har kjøpt hus sammen. Forlovet er vi også. Men jeg er så dritt lei trynet hans at jeg vet snart ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Nå skal vi feire vår første jul sammen, men jeg har mest lyst til å feire uten han. Det er null følelser igjen. Jeg blir sur bare ved tanken av han. Dette er så kjipt siden vi har satsa så mye, men etter at jeg ble gravid så har alt bare rast sammen. Vi har faktisk ikke kyssa på over ett år, og vi snakker ikke sammen lenger. Det er så ille at når jeg snakker til han, så får jeg ikke svar. Han overser meg totalt. I dag kjente jeg på følelsen av at jeg hadde lyst til å slå han. Bare kline en knyttneve midt i trynet på han. Jeg er på nippet til å hate han. Faren til barnet mitt. Det er så drøyt å føle det sånn, har aldri opplevd noe lignende. Anonymous poster hash: b6d39...086
Twintipp og himmelblå Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Hva er årsaken til at du føler slik? Jeg fikk veldig urasjonelle følelser i svangerskap og ifbm hormoner.
Gjest Antarctica Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Tenker det samme! Noe er hormoner, og noe er det du selv må bestemme deg for - rydde i tankene, luke i ordene, vokte deg for å dyrke det negative...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå