Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Jeg, samboer og barnet vårt har hvert år valget mellom to steder å feire jul. Hos min mamma og familien min der, eller min mor og familien der. Det blir alltid så trist når jeg velger den ene fremfor den andre, så mange ganger blir den ene siden skuffet og viser tydelig at de vil ha oss hos seg. Vi har lyst til å være hjemme hos oss selv, for å starte på våre egne tradisjoner, men akkurat nå har vi ikke mulighet til det, og så er det jo litt koseligere å feire flere enn bare oss tre. Men jeg blir så lei meg når de så tydelig viser at de blir skuffet over at vi ikke er hos dem... hvordan unngå å skuffe dem i fremtiden? hvordan komme over den dårlige samvittigheten? Anonymous poster hash: 7819f...dec
Gjest Antarctica Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Hvem er din mamma og hvem er din mor? Denne forsto jeg ikke...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Hvem er din mamma og hvem er din mor? Denne forsto jeg ikke... Hun har vel 2 mammaer da Anonymous poster hash: c4334...f54
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Dere får starte med å ha fast annethvert år med hver av dem. Da vet de hva de har å forholde seg til, og skuffelsen og den dårlige samvittigheten kan fare. Når dere så en gang starter å feire hjemme hos dere kan dere annethvert år invitere dem hjem til dere. Anonymous poster hash: 12bbd...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå