Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #1 Skrevet 21. desember 2014 Ei i familien står i fare for å miste sønnen. Grunnen er at barnet med sin diagnose behøver stabilitet å bo fast i ett hjem, ikke 50/50 som nå. Barnevernet kjemper for at far skal få omsorgen å de venter på rettsak. Uansett. Mor poster så mye negative linker om barnevernet på Facebook og skriver om hvordan de holder på. Hun poster bilder av øyne som gråter, hvor tøft hun har det og ordtak om at hun må holde seg sterk osv. Tror dere bv ser dette? Litt redd for at hun blir enda mer mislikt pga alle linkene om hvor fæle bv er. Hva tror dere? Anonymous poster hash: 712b6...ff1
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #2 Skrevet 21. desember 2014 Ja, barnevernet snoker på facebook. Men de ser jo ingenting om hun har lukket profil. De ser kun det hun poster offentlig, og eventuelt det hun poster i grupper. Anonymous poster hash: 85fe3...57f
Gjest Antarctica Skrevet 21. desember 2014 #3 Skrevet 21. desember 2014 Huff. Kan hun ikke unne barnet å få ro ...
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Tviler på at omsorgsfordeling er den reelle årsaken til innblanding. Her før du nok bare halve sannheten. Og ja, selvsagt er det uheldig. Anonymous poster hash: 9f631...7b9
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #5 Skrevet 21. desember 2014 Tviler på at omsorgsfordeling er den reelle årsaken til innblanding. Her før du nok bare halve sannheten. Og ja, selvsagt er det uheldig. Anonymous poster hash: 9f631...7b9 Godt mulig du har rett. Hun sliter litt i hverdagen men likevel ikke såpass at hun burde mistet omsorgen. Men hun samarbeider ikke fult då godt med skole og barnevernet som hun burde så tror hun taper endel på det også. Hi Anonymous poster hash: 712b6...ff1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå