Gå til innhold

Ånei.. Har invitert gjester på nyttårssfte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og ser nå at det er den eneste fridagen min den uka. Jobber natt hele uka ellers. Har tre barn også, så nå angrer jeg på at jeg sa de kunne komme hit. De spurte selv. Skal ha fullt hus på julaften også, og da skal jeg på natt. Dum dummere !!

Anonymous poster hash: 737f4...664

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig at du ikke har mer kontroll!

Anonymous poster hash: 9eb83...3fe

Skrevet

Merkelig at du ikke har mer kontroll!

Anonymous poster hash: 9eb83...3fe

Men herregud da...

Hvis du jobber natt, så går det vel fint å ha gjester sent kveld/ natt den dagen HI?

Anonymous poster hash: 6bbc3...7ff

Skrevet

Du sier det bare som det er, det er jo helt legitimt å avlyse over en uke før. Jeg hadde forstått det meget godt hvis jeg var en av de inviterte!

Skrevet

Det er ihvertfall bedre å avlyse nå enn bare noen dager før. Gjestene greier fint å legge andre planer for nyttårsaften, det er jo over en uke til. Jeg synes du kan avlyse om du føler for det.

Skrevet

Har ikke tenkt over det. Neida, får bare ha gjester. De har egentlig invitert seg selv, men jeg tenkte ikke over det og sa ja. Håper bare det ikke blir som ifjor at de stikker etter maten er spist og jeg har stresset evig og sitter igjen med hele oppvasken.

Skrevet

Har ikke tenkt over det. Neida, får bare ha gjester. De har egentlig invitert seg selv, men jeg tenkte ikke over det og sa ja. Håper bare det ikke blir som ifjor at de stikker etter maten er spist og jeg har stresset evig og sitter igjen med hele oppvasken. Anonymous poster hash: 737f4...664

Buhu! Du kunne bare sagt nei.

Anonymous poster hash: e065d...e09

Skrevet

Klart du kan avlyse! Du har en god grunn og det er over 1 uke til.

Dersom du vil gjennomføre, kan du spørre om det er okay med tapas og at dere lager noen retter hver. Det hadde i alle fall jeg syntes var helt i orden.

Anonymous poster hash: d1d14...15a

Skrevet

Har kjøpt inn kalkun så den lager seg selv. Potetene koker seg selv og resten tar mannen seg av. Er bare et veldig slitsomt par som kommer med en villbass av en 4-åring. Skjønner ikke at jeg sa ja, men!!

Skrevet

Har ikke tenkt over det. Neida, får bare ha gjester. De har egentlig invitert seg selv, men jeg tenkte ikke over det og sa ja. Håper bare det ikke blir som ifjor at de stikker etter maten er spist og jeg har stresset evig og sitter igjen med hele oppvasken. Anonymous poster hash: 737f4...664

Buhu! Du kunne bare sagt nei.

Anonymous poster hash: e065d...e09

Jøss, har du stått opp med feil fot?

Anonymous poster hash: 31354...f42

Skrevet

jeg synes ikke det er så veldig snilt å si ja/invitere noen til dere på nyttårsaften, for så å klage på dem her inne.  Du kunne helt fint sagt at det ikke passet. Hadde du likt det hvis det var deg det var snakk om?

Anonymous poster hash: 8cdb5...10d
Skrevet

Har kjøpt inn kalkun så den lager seg selv. Potetene koker seg selv og resten tar mannen seg av. Er bare et veldig slitsomt par som kommer med en villbass av en 4-åring. Skjønner ikke at jeg sa ja, men!!

Her er vel det største problemet at du ikke vil ha disse på besøk uansett jobb eller ikke jobb. Skjønner at det var vanskelig å si nei, men du kan faktisk ro deg i land og avlyse nå med jobb som alibi. Men gjør det nå, ikke dagen før i allefall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...