Gå til innhold

Trenger litt medfølelse :-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har 3 barn, minste fylte ett år i november. På julaften i fjor satt jeg alene på akuttmottaket på sykehuset med gallesteinsanfall fra h....., når hele familien samles 2. juledag lå jeg hjemme alene med samme smerter. Var kjempetrist å gå glipp av veslemann sin første jul.  :frown:

I år er jeg så heldig at jeg må jobbe på julaften, jobber våken nattevakt så får jo med meg middagen, men må sove litt før vakt, og goså sove på dagen 1. juledag fordi jeg også jobber natt 1. dag.

Blir så lei meg når jeg føler at jeg går glipp av mye av den 2. jula til minstemann også.  :cry:

Jobber også hele denne helgen så får liksom ikke kosa oss før jula setter i heller.

Jeg syntes synd på meg selv!  :cry3:

Anonymous poster hash: 2d03d...7db
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trøsteklem

Gallestein er grusomt

Anonymous poster hash: c26db...43e

Skrevet

Å nei :( Men kanskje dere kunne feiret jul en annen dag? 25. f.eks, så får du feiret med barna dine?

Anonymous poster hash: 78f32...70b

Skrevet

Jeg jobber også natt til 1. Dag og 2. Dag. Jeg begynner ikke på jobb før 22.00 så får jo med meg hele feiringen. Tenker at siden det er jul så får jeg klare meg med ekstra lite søvn mellom vaktene.

Anonymous poster hash: 95696...f74

Skrevet

Å nei :( Men kanskje dere kunne feiret jul en annen dag? 25. f.eks, så får du feiret med barna dine?

Jobber natt da også. Skal til familien 3. juledag, men det er liksom ikke helt det samme..... Fy fader, nå er jeg en skikkelig sutreunge, kjenner jeg, men jeg føler liksom at det er litt urettferdig. Men, så klart, det kunne jo vært verre. 

Må jeg jobbe julaften neste år også så skal jeg ta en egenmeldingsdag og være skikkelig forjøla eller noe.  :sur:

Skrevet

Jeg jobber også natt til 1. Dag og 2. Dag. Jeg begynner ikke på jobb før 22.00 så får jo med meg hele feiringen. Tenker at siden det er jul så får jeg klare meg med ekstra lite søvn mellom vaktene.

Ja, blir nok ikke så mye søvn. Har jobbet julaften før også, men det er ekstra sårt i år siden jeg ikke fikk være med på minstens første jul heller.... De to først "julene" hans er jeg fraværende.  :sur:

Skrevet

Jobber natt da også. Skal til familien 3. juledag, men det er liksom ikke helt det samme..... Fy fader, nå er jeg en skikkelig sutreunge, kjenner jeg, men jeg føler liksom at det er litt urettferdig. Men, så klart, det kunne jo vært verre.

Må jeg jobbe julaften neste år også så skal jeg ta en egenmeldingsdag og være skikkelig forjøla eller noe. :sur:

Jeg skjønner kjempegodt at du sutrer. Er jo ikke gøy å gå glipp av jul med barna. Har en skikkelig drittjul selv, så jeg vet hvordan det er å synes synd på seg selv også ;)

Skrevet

Ja, blir nok ikke så mye søvn. Har jobbet julaften før også, men det er ekstra sårt i år siden jeg ikke fikk være med på minstens første jul heller.... De to først "julene" hans er jeg fraværende. :sur:

Det kommer ikke han til å huske uansett. Men neste julaften syns jeg det er din tur til å være hjemme.

Anonymous poster hash: 7910a...53b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...