Gå til innhold

Slanking som funker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså...etter at jeg ble dårlig i ryggen for et år siden har jeg gått opp 25 kg. 
Jeg trente mye før, men nå klarer jeg knapt å gå opp trappa. Jeg blir så sykt deprimert av å ikke bare ha vondt, men også å se helt jævlig ut.

Har dere noen tips på hva jeg skal gjøre for å gå ned i vekt? Jeg orker ikke sånn manisk kaloritelling, men skjønner jo at jeg må begrense inntaket nå som jeg er innaktiv hele dagene.

Anonymous poster hash: 282a9...4a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså...etter at jeg ble dårlig i ryggen for et år siden har jeg gått opp 25 kg.

Jeg trente mye før, men nå klarer jeg knapt å gå opp trappa. Jeg blir så sykt deprimert av å ikke bare ha vondt, men også å se helt jævlig ut.

Har dere noen tips på hva jeg skal gjøre for å gå ned i vekt? Jeg orker ikke sånn manisk kaloritelling, men skjønner jo at jeg må begrense inntaket nå som jeg er innaktiv hele dagene.

Anonymous poster hash: 282a9...4a5

Det er dessverre bare å spise mindre som funker v

Skrevet

Halvparten!

Du trenger ikke telle kalorier, bare halver alle porsjonene dine og vekten vil gå ned.

Anonymous poster hash: 6d0b0...7b3

Skrevet

Helt enig! HALVER :)

Ta en fastedag i ny og ne i tillegg. Gjerne start med det, så stilner sulten raskere :)

Anonymous poster hash: 1f50d...946
Skrevet

Pulver. Som et skikkelig skippertak. Og så halvere porsjonene og begynne å velge sundt!

Skrevet

Meld dg på et Grete Roede-kurs.  Jeg har gått ned 10 bare siden i høst.

Anonymous poster hash: 9740e...3f1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...