Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 Altså...etter at jeg ble dårlig i ryggen for et år siden har jeg gått opp 25 kg. Jeg trente mye før, men nå klarer jeg knapt å gå opp trappa. Jeg blir så sykt deprimert av å ikke bare ha vondt, men også å se helt jævlig ut. Har dere noen tips på hva jeg skal gjøre for å gå ned i vekt? Jeg orker ikke sånn manisk kaloritelling, men skjønner jo at jeg må begrense inntaket nå som jeg er innaktiv hele dagene. Anonymous poster hash: 282a9...4a5
Musemora Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 Altså...etter at jeg ble dårlig i ryggen for et år siden har jeg gått opp 25 kg. Jeg trente mye før, men nå klarer jeg knapt å gå opp trappa. Jeg blir så sykt deprimert av å ikke bare ha vondt, men også å se helt jævlig ut. Har dere noen tips på hva jeg skal gjøre for å gå ned i vekt? Jeg orker ikke sånn manisk kaloritelling, men skjønner jo at jeg må begrense inntaket nå som jeg er innaktiv hele dagene. Anonymous poster hash: 282a9...4a5 Det er dessverre bare å spise mindre som funker v
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Halvparten! Du trenger ikke telle kalorier, bare halver alle porsjonene dine og vekten vil gå ned. Anonymous poster hash: 6d0b0...7b3
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Helt enig! HALVER Ta en fastedag i ny og ne i tillegg. Gjerne start med det, så stilner sulten raskere Anonymous poster hash: 1f50d...946
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Pulver. Som et skikkelig skippertak. Og så halvere porsjonene og begynne å velge sundt!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Meld dg på et Grete Roede-kurs. Jeg har gått ned 10 bare siden i høst. Anonymous poster hash: 9740e...3f1
Gjest Antarctica Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 Dropp alt sukker og all alkohol.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå