Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 Når jeg venta gutt! Har nemlig kjøpt inn lillegutt sitt første slips. Viste det til han idag og han kasta seg rundt halsen min og takka. Sukk hjerte, men brist ikke, min lille gutt ♡ Anonymous poster hash: c1c54...852
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 min gutt på 3 elsker å gå med dress, slips, skjorter, ja alt slikt så det skal du være glad for. Desverre er utvalget lite for noe veldig veldig fint.... :S Anonymous poster hash: 33abe...02d
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Sønnen min er 3 år og elsker penskoene sine. Når vi skal i selskap er det skikkelig seriøs stelling på forhånd med dusjing, gre håret pent, ta på nystrøket skjorte og pensko. Anonymous poster hash: 4007f...88e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Min 3-årige sønn liker også å pynte seg, men da helst i kjole og paljettsko... :-/ Anonymous poster hash: e2cf3...d2b
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Min 3-årige sønn liker også å pynte seg, men da helst i kjole og paljettsko... :-/ Anonymous poster hash: e2cf3...d2b Tror ikke du skal være bekymret for det. Har ikke gutt selv, men stort sett alle mine venninner med gutt har vært gjennom en slik fase med sine. Det gikk over og vil tro det er helt normalt. Anonymous poster hash: 1a0c6...62c
Den perfekte mor, påan igjen Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Min gutt har vært svært bestemt i klesveien fra han var to! Jeg kan ikke kjøpe klær uten at han er med...
Gjest Antarctica Skrevet 21. desember 2014 #7 Skrevet 21. desember 2014 Gutteklær er dessverre så kjedelige...
moota m storebror&lillebror Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Lillebror på 7 år er også glad i å pynte seg Nydusjet, fine klær, slips, styling i håret og godlukt
ærlig talt Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Klart gutta liker å pynte seg! Jeg tror det handler mye om hva man sier til barna, hvilke tilbakemeldinger de får mtp klær, mer enn hvilket kjønn det er. Når guttene mine får på seg finklær blir jeg rørt inn i hjerterota. De er jo så fine da! Og jeg sier det til dem. De rødmer litt, men de liker det ;p
Gjest flykræsj Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Min 3-årige sønn liker også å pynte seg, men da helst i kjole og paljettsko... :-/ Anonymous poster hash: e2cf3...d2b Haha! Min 3 åring er også helt hekta på rosa og prinsessebling. Når det er selskap bestemmer imidlertid jeg antrekket😉 han føler seg veldig fin i bukse, skjorte og blazer også da. Skjønner ikke at så mange synes det er dårlig utvalg til gutta? Jeg synes det er masse kule og fine gutteklær jeg.
soleia Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Min gut blei veldig glad då eg drog fram slipset her om dagen, og han synes og det er stas å gå med skjorte. Han kan ikkje gå i bursdagsbesøk i gensar.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 Min eldste gutt liker også å pynte seg. Fin skjorte, slips og sveis. Sveis er veldig viktig Men godlukt? Nei, det får han ikke, han er 7 år gammel. En venn av ham har gått med "godlukt" siden han var 6 år, da lufter jeg godt mens han er her (jeg tåler det ikke, får vondt i hodet og blir kvalm. Sier selvsagt ikke noe til gutten). Anonymous poster hash: 1c35d...bae
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #13 Skrevet 21. desember 2014 Jeg har to sønner. Den eldste på 8 vil bare gå i joggebukse (eller myk bukse, som han sier) og hettegenser. Han spiller fotball i hvert friminutt og i hele SFO tiden og vil bare ha på klær som er gode å løpe i. Men 6 åringen, han har alltid likt å pynte seg. Kan gjerne kle på seg skjorte med v-genser og en pen bukse når han skal på skolen. Men den siste tiden har det faktisk snudd litt. Nå har 6 åringen fått interesse for fotball og vil ha på mykere klær, mens 8 åringen har fått opp øynene for jentene, så nå er han mer opptatt av å pynte seg litt Anonymous poster hash: 25670...78b
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #14 Skrevet 21. desember 2014 Gutteklær er dessverre så kjedelige... Der er jeg ikke enig med deg. Det finnes mange pene, tøffe og stilige gutteklær. Man må kanskje lete litt mer enn å gå rett inn på nærmeste HM, men gutteklær trenger jammen ikke være kjedelige. Pene skjorter, vest, tøffe bukser og jakker. Jeg elsker å kle opp min lille kjekkas og han nyter det selv også. Anonymous poster hash: 694b2...4fd
LME1001 Skrevet 21. desember 2014 #15 Skrevet 21. desember 2014 Gutteklær er dessverre så kjedelige...Der er jeg ikke enig med deg. Det finnes mange pene, tøffe og stilige gutteklær. Man må kanskje lete litt mer enn å gå rett inn på nærmeste HM, men gutteklær trenger jammen ikke være kjedelige. Pene skjorter, vest, tøffe bukser og jakker. Jeg elsker å kle opp min lille kjekkas og han nyter det selv også. Anonymous poster hash: 694b2...4fd Jeg synes også at det er mye kjekke gutteklær der ute. Skjorter, vester, tøffe bukser, kule sixpence, belter, frakk, sko, U name it! Masse stilig hvis en kombinerer basisplagg fra billigkjedene med kule klær fra de litt dyrere merkene.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 21. desember 2014 #16 Skrevet 21. desember 2014 Har to gutter og ei jente. Tror de fleste liker å føle seg fine og pyntet. Guttene mine har da alltid likt å ptnte seg. At de blir menn tilslutt og hater slips tror jeg kommer av kommentarer fra sine fedre blant annet. "Tvangstrøye" feks.. De skulle forsøkt seg på en dag med hold-in strømpebukse og pumps eller bunad i 30 grader... Jenta mi elsker kjoler, men er den mest skitne ungen i barnehagen og elsker å gå i t-skjorte og stilongs.
Gjest Antarctica Skrevet 21. desember 2014 #17 Skrevet 21. desember 2014 Gutteklær er dessverre så kjedelige...Der er jeg ikke enig med deg. Det finnes mange pene, tøffe og stilige gutteklær. Man må kanskje lete litt mer enn å gå rett inn på nærmeste HM, men gutteklær trenger jammen ikke være kjedelige. Pene skjorter, vest, tøffe bukser og jakker. Jeg elsker å kle opp min lille kjekkas og han nyter det selv også. Anonymous poster hash: 694b2...4fd Jeg synes også at det er mye kjekke gutteklær der ute. Skjorter, vester, tøffe bukser, kule sixpence, belter, frakk, sko, U name it! Masse stilig hvis en kombinerer basisplagg fra billigkjedene med kule klær fra de litt dyrere merkene. Kjedelige farger. Og subkulturen hos smågutter forbyr omtrent alle andre farger enn grått, blått og svart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå