Gå til innhold

40.7 i feber på 3 åring farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun har vært syk siden tors og var hos lege fredag. Mente det var virus,hun er veldig tett og hatt vondt i magen idag. Tok tempen nå og den viste 40.7.har gitt paracet men er det farlig høy feber?

Anonymous poster hash: f5e80...4db

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er ofte små barn har så høy feber. Ikke farlig, men du skal gi paracet. Hva mener du med veldig tett? Kan det være lungebetennelse? I så fall må hun få medisiner!

Skrevet

Hvis feberen går ned etter Paracet, så går det greit. Mi snuppe på 4 år har feber rundt 41 hver gang hun er syk. Det viktigste er tilstanden ellers. Er hun bevisst eller lett å vekke? Får du i henne drikke? Svarer hun som hun bruker? Osv osv.

Skrevet

Takk for raske svar :) hun er tett i brystet og stygg hoste. Hun har egentlig vært veldig fin form Idag så tenkte hun var på bedringens vei. Hun svarer og drikker vann.

Skrevet

Har hosten og tettheten blitt verre?

Skrevet

Ja hun har blitt verre. Hun har fortsatt 39.6 i feber.

Skrevet

Hun drikker bra med vann heldigvis. Klager på at det klør i nakken?

Skrevet

Hm, jeg ville tatt en telefon til legevakten. Synes ikke feberen har gått tilstrekkelig ned.

Anonymous poster hash: 21299...b78

Skrevet

bør sjekkes, var på legenvakten idag, min hadde begynnelsen på lungebetennelse, har hatt feber i 4 dager og han fikk astma medisin som ska hjelpe,så får krysse fingrene på at han ikke får lungebetennelse

Skrevet

Min erfaring er at Ibux virker bedre som febernedsettende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...