Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 Det er ingen hemmelighet i familien vår at svigerforeldrene mine og jeg er så forskjellige at det skurrer. Vi har vidt forskjellig menneskesyn, verdier, holdninger, innstillinger til livet, og er bare veldig, veldig forskjellige. For å "bøte" på dette har i det siste mannen begynt å si positive ting om meg som ikke er sanne. Dette for at de skal like meg bedre. F.eks. kan han si at babyen bare sovner når jeg vugger henne, (for å insinuere at jeg er en god mor). For all del, jeg er en god mor, men jeg har ikke noe "magical touch", og mannen min er like flink med babyen som jeg er. Jeg er også opptatt av likestilling mellom oss, og far har vært en like viktig omsorgsperson for barna våre som jeg. Men for å få meg til å fremstå bedre snakker han "ned" jobben han gjør og "opp" meg. Selv om det ikke er sant. Det er flere andre sånne små ting han lyver om også for å sette meg i et bedre lys. Jeg veksler mellom å være glad for at mannen min prøver så hardt, og å være lei meg over at svigers aldri vil like meg som den jeg er. Noen andre som aldri blir gode nok for svigers uten å ty til løgn? Anonymous poster hash: 73515...69e
Miss Honey Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 hehe mannen her gjør det samme.. har sagt flere ganger at jeg er så klok og vet så mye, og "hun er sååå smart!" jeg sier bare "slutt nå, det er ikke sant". greit nok, jeg er ikke dum, men ikke skru opp forventningene så VELDIG da, er jo vanskeligere å gjøre et godt inntrykk når all kunnskapen jeg liksom har aldri viser seg
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Jeg spurte mannen min om det nå, og han sier at det har hendt. Han kunne ikke gi noen konkret eksempel, så jeg sitter her og er veldig nysgjerrig på hvilke områder han har behov for å `pynte på` . Anonymous poster hash: a785d...2a1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Jeg spurte mannen min om det nå, og han sier at det har hendt. Han kunne ikke gi noen konkret eksempel, så jeg sitter her og er veldig nysgjerrig på hvilke områder han har behov for å `pynte på` . Anonymous poster hash: a785d...2a1 Ha ha. Si fra hvis du finner det ut 😜 Anonymous poster hash: 73515...69e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Hehe det gjør min og faren er litt konservativ og veldig skikkelig.. Men han har vel mer eller mindre sagt det faren vil høre alltid, for å slippe mas men det jeg vet er at han har utelatt og si at jeg ikke har fullført videregående.. Anonymous poster hash: 33e93...b25
Gjest Antarctica Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Svigerfar falt for meg på første møte, så min elskede slapp å dikte opp en masse greier. Det var jo flaks!
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 Hos oss er det motsatt, det er jeg som må heve mannen for å tilfredsstille min mor. Sier jeg at han drikker innimellom evt på julebord er han vist alkoholiker. Er han på trening tror hun at han ikke vil være sammen med meg. Hvis hun spørr hvor mye han vasker hjemme må jeg si det er 50/50 ellers lager hun sine egne forskrudde teorier. Slitsomt. Har aldri turt å fortelle mannen søt hun sier. Anonymous poster hash: af948...a44
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #8 Skrevet 21. desember 2014 Hos oss er det motsatt, det er jeg som må heve mannen for å tilfredsstille min mor. Sier jeg at han drikker innimellom evt på julebord er han vist alkoholiker. Er han på trening tror hun at han ikke vil være sammen med meg. Hvis hun spørr hvor mye han vasker hjemme må jeg si det er 50/50 ellers lager hun sine egne forskrudde teorier. Slitsomt. Har aldri turt å fortelle mannen søt hun sier. Anonymous poster hash: af948...a44 Det er akkurat sånn jeg tror svigers tenker om meg, at det er derfor han lyver. For hvis han sier at jeg har vært på byen en kveld, så betyr det at jeg ikke er tilstede for familien min, og hvis jeg har kjøpt nye gardiner betyr det at jeg sløser penger. Derfor må han liksom lyve og si at jeg har kjøpt gardiner på tilbud, så svigers ikke kan vri det til noe ille... Anonymous poster hash: 73515...69e
Gjest Antarctica Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Hos oss er det motsatt, det er jeg som må heve mannen for å tilfredsstille min mor. Sier jeg at han drikker innimellom evt på julebord er han vist alkoholiker. Er han på trening tror hun at han ikke vil være sammen med meg. Hvis hun spørr hvor mye han vasker hjemme må jeg si det er 50/50 ellers lager hun sine egne forskrudde teorier. Slitsomt. Har aldri turt å fortelle mannen søt hun sier.Anonymous poster hash: af948...a44 Det er akkurat sånn jeg tror svigers tenker om meg, at det er derfor han lyver. For hvis han sier at jeg har vært på byen en kveld, så betyr det at jeg ikke er tilstede for familien min, og hvis jeg har kjøpt nye gardiner betyr det at jeg sløser penger. Derfor må han liksom lyve og si at jeg har kjøpt gardiner på tilbud, så svigers ikke kan vri det til noe ille...Anonymous poster hash: 73515...69e Så trist, egentlig. At hun setter ham i et krysspress ustanselig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå