Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 Sønnen min vet ikke hva en pappa er for noe.Han har først lært seg ordet "pappa" nå den siste uken i en alder av 2 år, og dette fordi "pappa" blir repetert ca 50 ganger pr far som leverer/henter i barnehagen. Så nå forbinder han bare ordet "pappa" med menn generelt. Mannen foran oss i køen på butikken : " Der er PAPPA! "Sidemannen på bussen : " Der er PAPPA! "Mannen bak kassa : " Der er PAPPA! "Jeg kjenner jeg begynner å grue meg til han blir eldre, og jeg må forklare hvorfor ikke han har en pappa som alle andre. Noen i lignende situasjon? Hvor gammelt var barnet da dere måtte forklare ting? Hvordan forklarte dere hva en pappa er? Anonymous poster hash: 11103...865
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 Da mi jente var to år, sa hun pappa til alle menn, pinlig var det. Jeg lærte i ettertid at det var fordi hun kunne se at de var menn, som da pappa er. Kanskje er det derfor han sier pappa, at han ser at de er av samme kjønn og ikke fordi han ikke selv har en pappa? Han vil nok forstå etterhvert. Jeg tror ikke jeg kan svare deg på de andre spørsmålene, da jeg ikke har så mye erfaring med det :/ Anonymous poster hash: 133c7...307
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 I klassen til et av mine barn er det minst tre barn (som jeg vet om) som ikke har kontakt med sin far. Jeg synest det er vondt på deres vegne, jeg tror de savner en far, men jeg vet ikke. De har fine mødre hele gjengen. Har ei venninne som er alene med barn, da hennes mann brått døde. Hennes barn sliter med å ikke ha pappaen sin lenger. Anonymous poster hash: 1695f...7c1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Datteren vår kalte også alle menn for pappa rundt 20 mnders alder og det er nok fordi de fleste menn de møter i den alderen er noens pappa. Sin egen pappa kaller hun daddy så jeg tenkte det også spilte inn for henne. Du må nok vente deg spørsmål om hvem hans pappa er og hvor han er om ikke lenge og da kan jeg bare anbefale deg å være så ærlig som mulig. Anonymous poster hash: 309e0...0bb
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Min toåring sier også pappa til alle menn Anonymous poster hash: b2724...958
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Jeg har 2 barn med samme mann, som velger bort det yngste barnet. Han kjenner ikke barnet og velger selv og ikke ha samvær med yngste men eldste er hos han annenhver helg og 1 dag i uka. yngste er nå 2 år og lærte orde pappa da han var 1,5 år fra eldste. Han har aldri vært en del av livet til yngste sa han plutselig møtte en dame rett etter at barnet ble født og dro. Anonymous poster hash: 5a5fe...312
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 Min sønn hadde en annen versjon av dette; pappa = stor. Alt som var stort var Pappa og det som var lite var baby. Søtt. Anonymous poster hash: a804d...b02
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #8 Skrevet 20. desember 2014 Jeg har 2 barn med samme mann, som velger bort det yngste barnet. Han kjenner ikke barnet og velger selv og ikke ha samvær med yngste men eldste er hos han annenhver helg og 1 dag i uka. yngste er nå 2 år og lærte orde pappa da han var 1,5 år fra eldste. Han har aldri vært en del av livet til yngste sa han plutselig møtte en dame rett etter at barnet ble født og dro. Anonymous poster hash: 5a5fe...312 Å herlighet for en idiot! Anonymous poster hash: a804d...b02
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #9 Skrevet 20. desember 2014 Jeg har 2 barn med samme mann, som velger bort det yngste barnet. Han kjenner ikke barnet og velger selv og ikke ha samvær med yngste men eldste er hos han annenhver helg og 1 dag i uka. yngste er nå 2 år og lærte orde pappa da han var 1,5 år fra eldste. Han har aldri vært en del av livet til yngste sa han plutselig møtte en dame rett etter at barnet ble født og dro. Anonymous poster hash: 5a5fe...312 Hvordan kan du sende eldste dit på samvær? Situasjonen er skadelig for begge barna. Det han bedriver er grov omsorgssvikt, og det lar man ikke søsken være vitne til! Du kan ikke plassere eldstebarnet i den suppa der! Anonymous poster hash: 1695f...7c1
Elskerhøsten2014 Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 hehe min sier pappa til alle uten om meg, uansett om det er gutt eller jente, fremmende eller kjenner dem, til og med dem i bhg er pappa og det er bare damer som jobber
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Jeg har 2 barn med samme mann, som velger bort det yngste barnet. Han kjenner ikke barnet og velger selv og ikke ha samvær med yngste men eldste er hos han annenhver helg og 1 dag i uka. yngste er nå 2 år og lærte orde pappa da han var 1,5 år fra eldste. Han har aldri vært en del av livet til yngste sa han plutselig møtte en dame rett etter at barnet ble født og dro. Anonymous poster hash: 5a5fe...312 Hvordan kan du sende eldste dit på samvær? Situasjonen er skadelig for begge barna. Det han bedriver er grov omsorgssvikt, og det lar man ikke søsken være vitne til! Du kan ikke plassere eldstebarnet i den suppa der! Anonymous poster hash: 1695f...7c1 Fordi om mor nekter samvær kan hun miste omsorgen. Vil si det er hakket verre enn situasjonen som er i dag. Anonymous poster hash: 8d168...1c9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå