Gå til innhold

Best at far ikke får vite om graviditet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han vil garantert ikke ha barnet, han vil garantert forsøke å tvinge frem abort som løsning.

Hvorfor? Fordi han er gift med en annen... :(

Hvis jeg ønsker å beholde er det kanskje like greit å holde det for meg selv og la barnet slippe en far som ikke ønsker han/hun? Eller er det ille?

Anonymous poster hash: 8a781...cc1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er hans barn også uansett hvordan du vrir og vender på det.
Mener han har rett til å ta valget om hvordan han skal forholde seg til det på egenhånd.

Men ville nok ha ventet med å fortelle han om det til etter grensen for selvbestemt abort har gått ut....

Anonymous poster hash: 59894...aa6
Skrevet

Ja, d er ille! Mannen har rett til å vite at han skal bli far, uansett hva han måtte føle om d! Barnet har rett til å vite hvem faren er!

Ta ansvar for egne handlinger!!

Anonymous poster hash: cb703...6ca

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke.

Jeg synes du kan fortelle om barnet, og etterhvert som barnet blir gammelt nok til å forstå også fortelle barnet hvem pappaen er og hvorfor han ikke er en del av deres liv. Alle har rett på å vite om sitt opphav.

Men det du kan gjøre, for å være "snill" med pappaen og hans familie, for å verne de mot sannheten om han ikke selv vil fortelle om sidespranget er å oppgi far ukjent til nav og aldri kreve han for bidrag. Det hadde jeg nok vurdert selv, men jeg ville aldri hold hemmelig for far og barn at den andre finnes.

Anonymous poster hash: 204c2...5e3
Skrevet

Jeg tenker jo mest på barnet her såklart, og kommer til å oppgi far ukjent og ikke kreve noe av ham. Men vi bor også så tett at han nok får vite at jeg er gravid ig da får han bare leve med uvissheten. Spør han så kommer jeg ikke til å lyve...

Jeg ønsker virkelig ikke konen hans så vondt hun har funnet seg i mye dritt fra den mannen om ikke dette skal komme i tillegg når jeg først tror de faktisk har det fint sammen.

Anonymous poster hash: 8a781...cc1

Skrevet

Hvordan skal du klare å holde på hemmeligheten ??

Hva skal du si til din familie ? Venner ?

Anonymous poster hash: b9d6d...89d

Skrevet

Skal du også dumpe han nå ?

Anonymous poster hash: b9d6d...89d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...