Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 Minsten som alltid stråler som en sol, fant ut at ukene før jul var en perfekt stund for å få flere tenner på en gang😊 "Solstrålen" vår er blitt et lite sutrete troll som skal bæres heele dagen, og ikke sove mer enn høyst nødvendig. Storebror er megasjalu, pga all oppmerksomheten minsten får, så ledige studer går til han. Huset er ikke vasket fra gulv til tak. Jeg har ikke fått bakt alle de julekakene jeg hadde planer om. Jeg har ikke hatt juleverksted med ungene, som var planen å ha. Ting gikk ikke helt som planlagt i år heller.. Jaja, skitt au. Får ta en litt skikkelig helgevask på mandag. Julegaver er heldigvis på plass (nesten alle). Vi har bakt julemanner, risboller og suksessterte (som er de sortene det blir spist mest av). Pepperkakehus er også på plass😊 Nå sover minsten endelig for natten, så jeg kunne hivd meg rundt å vasket nå. Men nei, det blir faktisk jul selv om det er støv på toppen av kjøkkenskapene. Drit i det! Jeg tar meg heller et glass vin å slapper av🍷 God jul🎅🎄🎁 Anonymous poster hash: 593cf...adf
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 Man rekker uansett aldri alt man har tenkt:) Nyt heller tiden sammen i julen med god samvittighet:) God jul:) Anonymous poster hash: 4f3c5...be2
ms.Pond Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Jula blir koselig uansett om huset er skrubbet ned eller ikke For min del feirer jeg ikke jul inni og oppå kjøkkenskapene, så jeg dropper vasken der, og fokuserer på gulv, kjøkken og bad, hvor folk faktisk ferdes. Mørkt er det og, så vindusvasken utsettes glatt til nyåret, eller en annen anledning Når lukten av ribbe og pinnekjøtt brer seg i huset, julemusikken står i spilleren og juletreet er tent, så er det jul, selv om det måtte gjemme seg en hybelkanin under sofaen eller det er fingermerker på vinduet Håper tennene til minsten kommer fort gjennom så det blir lettere med både søvn og humør fremover! God jul
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Ja jul blir det uansett. Sitter med samme følelsen, høygravid og sliten, mannen må gjøre alt, blir ikke pynte som planlagt og heller ikke vaska så godt som planlagt, men men, jul blir det Anonymous poster hash: 2004a...2b8
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Gjeeeesp! Skal du late som du er mislykka ... og at du ikke bryr deg og heller tar deg ett glass vin? åhåi....! Anonymous poster hash: 1e3e5...9d7
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Gjeeeesp! Skal du late som du er mislykka ... og at du ikke bryr deg og heller tar deg ett glass vin? åhåi....! Anonymous poster hash: 1e3e5...9d7 På tide å ta kvelden? Anonymous poster hash: 4c95e...cb9
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 Etter min mening: En helt korrekt tankegang. Det blir jul uansett. Vi tar en grundig helgevask, rydder og smeller opp juletreet, og så blir det jul når lukten av julemiddagen sprer seg i huset. Jeg sitter med beina høyt og drikker vin. Gidder ikke å styre så fælt, skal bruke jula til å hvile og hente meg inn etter en travel og arbeidssom høst. Anonymous poster hash: 3921e...b5f
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #8 Skrevet 20. desember 2014 Gjeeeesp! Skal du late som du er mislykka ... og at du ikke bryr deg og heller tar deg ett glass vin? åhåi....! Anonymous poster hash: 1e3e5...9d7 Neida, dette var heller mer at jeg driter litt i alt, og heller prioriterer det som er absolutt nødvendig, så kan resten bare være😊 Anonymous poster hash: 593cf...adf
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #9 Skrevet 20. desember 2014 Gjeeeesp! Skal du late som du er mislykka ... og at du ikke bryr deg og heller tar deg ett glass vin? åhåi....! Anonymous poster hash: 1e3e5...9d7 Neida, dette var heller mer at jeg driter litt i alt, og heller prioriterer det som er absolutt nødvendig, så kan resten bare være Anonymous poster hash: 593cf...adf Virker ikke som du driter i alt da. Virker som du er ute etter "så flink du har vært" "du har gjort en hel masse jo" "nyyyyt vinen din jena mi, den har du sååå fortjent"... osv. Ja, julen kommer om du vil eller ikke. Det vet vi jo alle Anonymous poster hash: 1e3e5...9d7
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #10 Skrevet 20. desember 2014 Gjeeeesp! Skal du late som du er mislykka ... og at du ikke bryr deg og heller tar deg ett glass vin? åhåi....! Anonymous poster hash: 1e3e5...9d7 Neida, dette var heller mer at jeg driter litt i alt, og heller prioriterer det som er absolutt nødvendig, så kan resten bare være Anonymous poster hash: 593cf...adf Virker ikke som du driter i alt da. Virker som du er ute etter "så flink du har vært" "du har gjort en hel masse jo" "nyyyyt vinen din jena mi, den har du sååå fortjent"... osv. Ja, julen kommer om du vil eller ikke. Det vet vi jo alle Anonymous poster hash: 1e3e5...9d7 Leste du virkelig ikke ironien i hovedinnlegget?? Ikke engang med en "😜" i tittelen? Anonymous poster hash: 593cf...adf
Roheryn Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Her ble verken vinduer eller kjøkkenskap vaska i år (heller). Både jeg og gubben ble liggende rett ut med en stygg forkjølelse hele uka, så... det var årets unnskyldning. Det blir bakt et par-tre vitale slag, en vanlig helgevask med litt ekstra støvtørking hist og her, julegavene bestilte vi på nett og julematen ligger stort sett i fryseren. Julestri er oppskrytt. Det dukker alltid opp noe som saboterer de gode forsettene 😛 -men det blir ingen desperat gavejakt på lillejulaften i år da, og det er jo noe 😊
Gjest Antarctica Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 Se på de lyse sidene - med alle sine nye tenner vil han nå nyte julematen dobbelt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå