Gå til innhold

Har dere flagg og glitter på juletreet deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har, synes det hører med. Men forstår på venniner at det egentlig er ut.. Hva med dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Glitter ja, flagg nei. Jeg driter i mote når det kommer til jul, jul er tradisjon.

Skrevet

Nei, vi har så utrolig mye julepynt og ungene blir aldri ferdig med å henge på kuler og div annen pynt så flagg og glitter er det overhodet ikke plass til på toppen av det hele ;)

Flagg har vi ikke engang, det forbinder jeg med farmoren min, hun hadde det 

Anonymous poster hash: fcced...410
Skrevet

Jeg har alltid flagg, sjelden glitter

Skrevet

Glitter - ja så klart :-)

Flagg - nei..., det har jeg aldri syntes at passer til jul...

..men jeg er ikke opptatt av mote, og jeg pynter med det vi har :-D

Anonymous poster hash: 8c0f8...745

Skrevet

Nei, flaggene har jeg aldri likt. Forbinder de med 17. Mai og gullglitter skulle jeg egentlig ha, men fant det ikke så jeg gav opp. Derfor har jeg hverken glitter eller flagg. Jeg har arvet en hell del glasskuler fra min bestemor og de er bare så fine :) så egentlig er treet fint nok uten...

Tror både glitter og flagg er ut i interiørverden. Ser at mange bruker bare en eller to farger, gjerne hvitt og sølv. Syns det blir litt upersonlig og kaldt.

Anonymous poster hash: 9e5dd...ec5

Skrevet

Nei, men syns flagg er litt stilig. Kanskje jeg skulle få tak i det til neste år.

Skrevet

Flagg, ja. Ungene har overtatt glitteret på sine trær, vårt har ikke plass.

Skrevet

Ikke flagg og ikke glitter, men sistnevnte fant vi ikke i selene så må kjøpe nytt! Vi har masse julepynt og fyller på med nytt hvert år, så flagg blir ikke prioritert :P

Skrevet

Når mannen er hjemme er det flagg, ellers ikke. Glitter varierer, men de siste årene har vi ikke hatt det.

Vi har 'dessverre' mistet posen med alle lenkene og kurvene barna har laget, så treet vårt er ganske stilig. Enn så lenge, vi har produsert mer småfolk som i sin tur nok produserer flere mil med lenker 😊

Skrevet

Nei, ingen av delene.

Anonymous poster hash: 4a6a8...e22
Skrevet

Glitter er jo det viktigste på hele treet, eller kanskje etter lysene og stjerna da. :P Flagg har vi ikke, det har vi ikke tenkt på engang.

Anonymous poster hash: db152...bab
Skrevet

Både flagg og glitter. Det hører med. De eldste flaggene vi har, er nok kjempegamle, arv fra farfar. Flaggene på tvers, glitter fra toppen og ned, fire lengder.

Anonymous poster hash: c8986...a66

Skrevet

Vi har glitter, men ikke flagg. Følger ikke moten på sånt, det er som det alltid har vært :) Mannen og jeg er heldigvis oppvokst med samme pynt på treet :P

Skrevet

Glitteret skal jo symbolisere stjerneskinn, så det må vi ha. Har ikke flagg, men husker besteforeldrene mine hadde det, så jeg ønsker meg det. Jeg har bare ikke kommet så langt 😊

Anonymous poster hash: 23a2b...97a

Skrevet

Mitt tre har verken glitter eller flagg, det er rett og slett ikke plass. Alt for mye pynt :P

Anonymous poster hash: 2d178...e25

Skrevet

Nei, men berre fordi eg manglar det og ikkje har komt rundt til å kjøpe.

Skrevet

Glitter ja, flagg nei. Jeg driter i mote når det kommer til jul, jul er tradisjon.

For all del kan man ikke skape nye tradisjoner

Anonymous poster hash: 143d3...cce

Skrevet

Alltid flagg og glitter. Det må det nå være, for at det skal være et ordentlig juletre.

Skrevet

Ikke flagg, men vi har glitter. Ikke sånne tykke remser, men tynne remser som vi strør over treet til slutt.

Skrevet

Her er det kun lys, samt røde og gull kuler.

Anonymous poster hash: ecfef...b89

Skrevet

Glitter har vi, men ikke flagg. Vi har gammeldags pynt da, of treet er veldig rødt bortsett fra glitter og stjerne.

Skrevet

Nei nei nei.

Jeg synes begge deler er 80-talls. Skjønner ikke hvorfor man må pynte med usmakelige ting for å ha "tradisjoner" og "julestemning". Det er visst veldig lite godkjent å ønske et fint og moderne tre?

Anonymous poster hash: ac7e9...38a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...