Marriet Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 Skulle i et tilsynelatende hyggelig besøk hos mine besteforeldre idag. Vi bor langt fra hverandre og ser hverandre ca. to til tre ganger i året. Litt oftere nå siden jeg er i permisjon og rimelig fleksibel. Beskjeden slo meg som et slag midt i trynet. Bestefar har kreft og det er aggressivt. Det blir mest sannsynlig hans siste jul såpass skjønte jeg. Jeg er så glad for at jeg er her nå. På rett sted og skal feire jul med de rette menneskene, men samtidig var jeg overhodet ikke forberedt, det blir bedre med tiden, når man får bearbeidet tanken litt, men akkurat nå veldig vondt. Og det kommer til å prege feiringen. Min første jul med baby blir min siste jul med bestefar. Det er nesten fint og tragisk på samme tid det...
klishe89 Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 <3 så trist Håper den siste julen med din bestefar blir veldig fin.
Villbringebringebær Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Uff så trist! Vet dessverre hvordan det er her begynte svigermor på cellegift mot brystkreft denne uken, og min får er nettopp ferdig med første runde behandling mot lymfekreft godt du er hos bestefaren din nå ta masse bilder og klem og kos på han
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Så trist 😕 Jeg mistet min bestefar et par dager før Julaften i fjor. Det ble en sørgelig jul. Heldigvis går den verste sorgen over etter en stund og man kan leve som normalt igjen, med masse gode minner 😊 Håper den siste tiden med din bestefar blir kjempefin, på tross av sykdommen. Anonymous poster hash: 52d15...209
LillaGorilla♥♥ Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Så leit å høre. Ta vare på dere selv og bestefaren din nå, og husk å la ham være mye med babyen din og ta mange bilder! Lag gode minner sammen fremover, det hjelper ofte litt på sorgen. Gode klemmer til deg <3
Gjest ♡perla Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Da håper jeg dere får en veldig fin jul....! Klem
skinnfilla Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 Ønsker dere en fin jul sammen, ta vare på gode minner. For en vond beskjed å få, besteforeldre er så kjære og umistelige. Jeg har akkurat kommet hjem fra min bestemor, hun ligger på det siste nå og jeg regner med at hun er borte i natt eller i morgen. Nå har jeg har 4 fine,triste timer med henne alene. Jeg har holdt henne i hånden,takket for alle fine stunder vi har hatt. Jeg sang for henne og strøk henne over håret , Dette var verdifulle timer for meg, fine bestemor<3
Marriet Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #8 Skrevet 21. desember 2014 Tusen takk alle. Jeg ser jo her at jeg ikke er aleine og hvor ille det enn høres ut så kjennes det litt godt. Skal sørge for å plassere mini strategisk hos oldefaren sin og ta masse bilder. Skal snakke selv masse med bestefar som er en fantastisk mann, med mye kunnskap og gode historier. Vi skal få en fin jul
sug lut Skrevet 21. desember 2014 #9 Skrevet 21. desember 2014 Så leit å høre, stakkars dere alle. Ønsker dere en god og varm jul der minner skapes som holder bestefar nær i alle de årene han ikke får være med barnebarnet.
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #10 Skrevet 21. desember 2014 Har fått samme beskjed i disse dager...bare at det er min mamma. Hun må inn og vite videre behandling på lille julaften :-( Anonymous poster hash: b660c...138
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #11 Skrevet 21. desember 2014 Uomtenksomt av dem å ødelegge den første julen din med baby ved å fortelle deg om kreften, det kunne de vel spart til førstedag...... Du får nyte julen med dem begge. Anonymous poster hash: de245...78c
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #12 Skrevet 21. desember 2014 Uomtenksomt av dem å ødelegge den første julen din med baby ved å fortelle deg om kreften, det kunne de vel spart til førstedag...... Du får nyte julen med dem begge. Anonymous poster hash: de245...78c Helt uenig! Hadde noen holdt skjult for meg noe slikt, hadde jeg blitt veldig skuffet. Jeg er voksen og tåler sannheten bedre enn løgner, uansett hvor trist sannheten er. Man kan vel sørge over en besteforelder og glede seg over sitt barns første jul samtidig. Anonymous poster hash: c93e7...01a
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #13 Skrevet 21. desember 2014 Håper du ikke møter på noen større utfordringer i livet. Å miste besteforeldre er relativt normalt, for en drama Queen. Ps her i familien har mannen kreft og svigerfar ligger på sykehus med hjerneblødning. Våkn opp fra rosalivet ditt. Anonymous poster hash: 77fac...df2
soleia Skrevet 21. desember 2014 #14 Skrevet 21. desember 2014 Håper du ikke møter på noen større utfordringer i livet. Å miste besteforeldre er relativt normalt, for en drama Queen. Ps her i familien har mannen kreft og svigerfar ligger på sykehus med hjerneblødning. Våkn opp fra rosalivet ditt. Anonymous poster hash: 77fac...df2 Sjølv om du og din familie møter mykje motgang i livet no, så må då verkeleg andre få sørge over ein døyande bestefar utan å bli kalla dramequeen! Eg håpar begge familiar får ei fin julefeiring, trass sjukdom. Ta vare på dagane du får med bestefar, Marriet!
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #15 Skrevet 21. desember 2014 Uomtenksomt av dem å ødelegge den første julen din med baby ved å fortelle deg om kreften, det kunne de vel spart til førstedag...... Du får nyte julen med dem begge. Anonymous poster hash: de245...78c Helt uenig! Hadde noen holdt skjult for meg noe slikt, hadde jeg blitt veldig skuffet. Jeg er voksen og tåler sannheten bedre enn løgner, uansett hvor trist sannheten er. Man kan vel sørge over en besteforelder og glede seg over sitt barns første jul samtidig. Anonymous poster hash: c93e7...01a Spurte jeg etter meningen din? Anonymous poster hash: de245...78c
Marriet Skrevet 21. desember 2014 Forfatter #17 Skrevet 21. desember 2014 (endret) Håper du ikke møter på noen større utfordringer i livet. Å miste besteforeldre er relativt normalt, for en drama Queen. Ps her i familien har mannen kreft og svigerfar ligger på sykehus med hjerneblødning. Våkn opp fra rosalivet ditt. Anonymous poster hash: 77fac...df2 Unnskyld meg, men du vet ingenting om livet mitt eller mine utfordringer. Og takk og lov for det for sånne usympatiske mennesker har jeg hvertfall ikke behov for å ha rundt meg. Endret 21. desember 2014 av Marriet
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #18 Skrevet 21. desember 2014 Uomtenksomt av dem å ødelegge den første julen din med baby ved å fortelle deg om kreften, det kunne de vel spart til førstedag...... Du får nyte julen med dem begge. Anonymous poster hash: de245...78c Helt uenig! Hadde noen holdt skjult for meg noe slikt, hadde jeg blitt veldig skuffet. Jeg er voksen og tåler sannheten bedre enn løgner, uansett hvor trist sannheten er. Man kan vel sørge over en besteforelder og glede seg over sitt barns første jul samtidig. Anonymous poster hash: c93e7...01a Spurte jeg etter meningen din? Anonymous poster hash: de245...78c Hi spurte vel strengt tatt ikke etter din heller.............. Anonymous poster hash: 5ad8f...a51
beibilykke Skrevet 21. desember 2014 #19 Skrevet 21. desember 2014 Så leit. Sender deg en klem. Få ekstra masse tid med bestefar . Vi begravde farfar på lille julaften for noen år siden....
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #20 Skrevet 21. desember 2014 Håper du ikke møter på noen større utfordringer i livet. Å miste besteforeldre er relativt normalt, for en drama Queen. Ps her i familien har mannen kreft og svigerfar ligger på sykehus med hjerneblødning. Våkn opp fra rosalivet ditt. Anonymous poster hash: 77fac...df2 Herregud for et svar! Ja, det er normalt å miste besteforeldre, men det er jo utrolig vondt å miste en man er glad i. Skjerp deg!! Anonymous poster hash: 272d7...d75
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #21 Skrevet 21. desember 2014 Håper du ikke møter på noen større utfordringer i livet. Å miste besteforeldre er relativt normalt, for en drama Queen. Ps her i familien har mannen kreft og svigerfar ligger på sykehus med hjerneblødning. Våkn opp fra rosalivet ditt. Anonymous poster hash: 77fac...df2 Skjønner at du er frustrert hvis mannen din har kreft og svigerfar har hjerneblødning. Håper det går bra med begge to, krysser fingrene for deg! Men det der var et lite sympatisk svar, det er veldig vondt å miste noen, uansett hvem det er! Anonymous poster hash: 52d15...209
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #22 Skrevet 21. desember 2014 Så forferdelig trist! Men utnytt muligheten til å få gode samtaler, gode minner og fine bilder. Det er utrolig vondt å miste sine kjære, uansett årsak og tidspunkt. Men tenk hvor flott det er at han får oppleve den nydelige babyen din! Min bestemor lå på dødsleie da jeg fant ut at jeg var gravid. Rakk akkurat å fortelle det men da var hun så borte at jeg aner ikke om hun fikk det med seg. Er likevel godt å vite at jeg rakk å fortelle. Ønsker deg og dine en god jul! Anonymous poster hash: a0d72...a89
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå