Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 Anonymous poster hash: 96f3f...678
Elsker livet Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 Jeg har vel alltid vært motsatt. Men etter jeg ble voksen har jeg vel slakket litt, så er vel helt normal i forhold til alder.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Man må ha uvanlig god selvinnsikt for å kunne svare bekreftende på det spørsmålet, tenker jeg Anonymous poster hash: 8c4e1...038
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Jeg måtte spørre Ei venninne fikk beskjed om det fra en kollega og vi aner ikke hva som legges i ordene. Vi har ikke nok selvinnsikt nok tydeligvis Hvordan oppfatter dere en psykisk umoden person? Hi Anonymous poster hash: 96f3f...678
Elsker livet Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Jeg måtte spørre Ei venninne fikk beskjed om det fra en kollega og vi aner ikke hva som legges i ordene. Vi har ikke nok selvinnsikt nok tydeligvis Hvordan oppfatter dere en psykisk umoden person? Hi Anonymous poster hash: 96f3f...678 Mentalt noe barnslig i forhold til hva som forventes.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Ja, det er jeg Anonymous poster hash: b6550...7f6
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 Ja. Men jeg har god selvinnsikt da, hjelper det? Anonymous poster hash: b4d79...db5
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #8 Skrevet 20. desember 2014 Hvordan er dere personlig? Ble faktisk nysgjerrig for det virket nesten som et negativt ladet ord. Mye rart man skal tenke på Hi Anonymous poster hash: 96f3f...678
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #9 Skrevet 20. desember 2014 Jeg er det. Oppfører meg 10 år yngre enn jeg er, haha. Litt barnslig. Anonymous poster hash: 32847...e87
klishe89 Skrevet 20. desember 2014 #10 Skrevet 20. desember 2014 Jeg er ofte barnslig. Liker faktisk å klatre i lekestativer, ake, kaste snøballer, hoppe på trampoline, kjøre vannsklier osv. Når jeg reiser steder prioriterer jeg opplevelser som badeland, fornøyelsesparker eller lignende fremfor shopping, avslapping og strandliv. Vet ikke om det gjør mef psykisk umoden.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #11 Skrevet 20. desember 2014 Jeg klemmer på pakkene under juletreet og teller hvor mange som er til meg. Anonymous poster hash: b4d79...db5
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #12 Skrevet 20. desember 2014 Jeg legger i det at man mentalt ikke er voksen. At man ikke klarer å tenke langsiktig, at man ikke klarer å vurdere konsekvensenene, at man tar dårlige valg og at man lever i nuet slik barn gjør. Anonymous poster hash: db7a0...883
smiia Skrevet 20. desember 2014 #13 Skrevet 20. desember 2014 Jeg måtte spørre Ei venninne fikk beskjed om det fra en kollega og vi aner ikke hva som legges i ordene. Vi har ikke nok selvinnsikt nok tydeligvis Hvordan oppfatter dere en psykisk umoden person? HiAnonymous poster hash: 96f3f...678 Mentalt noe barnslig i forhold til hva som forventes. En person som driver mye med psykisk spill, posisjonering og utpsyking. Kommuniserer mye non-verbalt med de rundt seg istedenfor å si ting rett ut, type tar igjen med samme mynt for å ikke bli bedt på fest av ei venninne, istedenfor å si rett ut at man ble såret (noe som ville vist mot og modenhet). Driver mye med silence treatment ovenfor både venner, kjæreste og familie. Skifter fort preferanser, uten å fortelle de involverte hva som har skjedd. Er veldig selvsentrert og tror alt handler om/har utgangspunkt i en selv. Tåler ikke å bli snakket til og lager mye drama. Blir veldig lett såret og fornærmet, og hopper ned i skyttergraven. Evner ikke å ta andres perspektiv, fokuserer på egen navel. For ordens skyld, sier ikke at dette gjelder deg og venninnen din, det vet jeg ingenting om. Men dette er noen av de egenskapene en psykisk umoden person har, i mine øyne.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #14 Skrevet 20. desember 2014 Hvordan er dere personlig? Ble faktisk nysgjerrig for det virket nesten som et negativt ladet ord. Mye rart man skal tenke på Hi Anonymous poster hash: 96f3f...678 Det ER negativt ladet. Anonymous poster hash: 915c9...e29
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #15 Skrevet 20. desember 2014 Jeg er nok litt psykisk umoden innimellom, men IKKE slik smiia beskriver, bare så det er sagt altså Jeg kan bli litt barnslig i diskusjoner, spesielt om noen tråkker meg på tærne. Da "skyter jeg fra hofta", slik min eks så pent beskrev det Anonymous poster hash: e5a30...ec9
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #16 Skrevet 20. desember 2014 Jeg måtte spørre Ei venninne fikk beskjed om det fra en kollega og vi aner ikke hva som legges i ordene. Vi har ikke nok selvinnsikt nok tydeligvis Hvordan oppfatter dere en psykisk umoden person? HiAnonymous poster hash: 96f3f...678 Mentalt noe barnslig i forhold til hva som forventes. En person som driver mye med psykisk spill, posisjonering og utpsyking. Kommuniserer mye non-verbalt med de rundt seg istedenfor å si ting rett ut, type tar igjen med samme mynt for å ikke bli bedt på fest av ei venninne, istedenfor å si rett ut at man ble såret (noe som ville vist mot og modenhet). Driver mye med silence treatment ovenfor både venner, kjæreste og familie. Skifter fort preferanser, uten å fortelle de involverte hva som har skjedd. Er veldig selvsentrert og tror alt handler om/har utgangspunkt i en selv. Tåler ikke å bli snakket til og lager mye drama. Blir veldig lett såret og fornærmet, og hopper ned i skyttergraven. Evner ikke å ta andres perspektiv, fokuserer på egen navel. For ordens skyld, sier ikke at dette gjelder deg og venninnen din, det vet jeg ingenting om. Men dette er noen av de egenskapene en psykisk umoden person har, i mine øyne. I såfall er jeg det ikke likevel... Jeg trodde det bare betydde at man hang litt etter jeg, ikke at man var slem. Det med å leve i nuet og ikke tenke så langt frem, som #12 beskriver, passer bedre på meg. #7 og #11 Anonymous poster hash: b4d79...db5
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #17 Skrevet 20. desember 2014 Jeg er ofte barnslig. Liker faktisk å klatre i lekestativer, ake, kaste snøballer, hoppe på trampoline, kjøre vannsklier osv. Når jeg reiser steder prioriterer jeg opplevelser som badeland, fornøyelsesparker eller lignende fremfor shopping, avslapping og strandliv. Vet ikke om det gjør mef psykisk umoden. Jeg tenker at da er du leken. Med psykisk umoden tenker jeg en person som oppfører seg svært barnslig og kanskje ikke forstår så mye som en burde. For mange år siden var jeg i lag med en fyr som hadde en svært umoden mor. Hun kunne sutre og bære seg til sønnen om at han var urettferdig og prøvde å få han til å få dårlig samvittighet. Hun var manipulerende, vanskelig, hadde fjortisfyll og oppførte seg som en opprørsk 14-åring. Det var sønnen på 18-år som måtte sette ned foten. Slik oppførsel vil jeg si er (ekstremt) psykisk umodent. Anonymous poster hash: 27bdf...916
smiia Skrevet 20. desember 2014 #18 Skrevet 20. desember 2014 Jeg måtte spørre Ei venninne fikk beskjed om det fra en kollega og vi aner ikke hva som legges i ordene.Vi har ikke nok selvinnsikt nok tydeligvis :PHvordan oppfatter dere en psykisk umoden person?HiAnonymous poster hash: 96f3f...678 Mentalt noe barnslig i forhold til hva som forventes.En person som driver mye med psykisk spill, posisjonering og utpsyking. Kommuniserer mye non-verbalt med de rundt seg istedenfor å si ting rett ut, type tar igjen med samme mynt for å ikke bli bedt på fest av ei venninne, istedenfor å si rett ut at man ble såret (noe som ville vist mot og modenhet).Driver mye med silence treatment ovenfor både venner, kjæreste og familie.Skifter fort preferanser, uten å fortelle de involverte hva som har skjedd.Er veldig selvsentrert og tror alt handler om/har utgangspunkt i en selv.Tåler ikke å bli snakket til og lager mye drama.Blir veldig lett såret og fornærmet, og hopper ned i skyttergraven.Evner ikke å ta andres perspektiv, fokuserer på egen navel.For ordens skyld, sier ikke at dette gjelder deg og venninnen din, det vet jeg ingenting om. Men dette er noen av de egenskapene en psykisk umoden person har, i mine øyne. I såfall er jeg det ikke likevel... Jeg trodde det bare betydde at man hang litt etter jeg, ikke at man var slem. Det med å leve i nuet og ikke tenke så langt frem, som #12 beskriver, passer bedre på meg. #7 og #11 Anonymous poster hash: b4d79...db5 Hege, jeg sitter ikke på fasiten Er enig i det #12 skriver også, men da vil jeg kanskje heller beskrive personen som litt umoden, korttenkt, naiv, noe som er litt mer positivt ladet enn "psykisk umoden". Dersom noen brukte det begrepet ville jeg tro de mente det i en negativ kontekst.
smiia Skrevet 20. desember 2014 #19 Skrevet 20. desember 2014 Jeg måtte spørre Ei venninne fikk beskjed om det fra en kollega og vi aner ikke hva som legges i ordene.Vi har ikke nok selvinnsikt nok tydeligvis :PHvordan oppfatter dere en psykisk umoden person?HiAnonymous poster hash: 96f3f...678 Mentalt noe barnslig i forhold til hva som forventes.En person som driver mye med psykisk spill, posisjonering og utpsyking. Kommuniserer mye non-verbalt med de rundt seg istedenfor å si ting rett ut, type tar igjen med samme mynt for å ikke bli bedt på fest av ei venninne, istedenfor å si rett ut at man ble såret (noe som ville vist mot og modenhet).Driver mye med silence treatment ovenfor både venner, kjæreste og familie.Skifter fort preferanser, uten å fortelle de involverte hva som har skjedd.Er veldig selvsentrert og tror alt handler om/har utgangspunkt i en selv.Tåler ikke å bli snakket til og lager mye drama.Blir veldig lett såret og fornærmet, og hopper ned i skyttergraven.Evner ikke å ta andres perspektiv, fokuserer på egen navel.For ordens skyld, sier ikke at dette gjelder deg og venninnen din, det vet jeg ingenting om. Men dette er noen av de egenskapene en psykisk umoden person har, i mine øyne. I såfall er jeg det ikke likevel... Jeg trodde det bare betydde at man hang litt etter jeg, ikke at man var slem. Det med å leve i nuet og ikke tenke så langt frem, som #12 beskriver, passer bedre på meg. #7 og #11 Anonymous poster hash: b4d79...db5 Hege, jeg sitter ikke på fasiten Er enig i det #12 skriver også, men da vil jeg kanskje heller beskrive personen som litt umoden, korttenkt, naiv, noe som er litt mer positivt ladet enn "psykisk umoden". Dersom noen brukte det begrepet ville jeg tro de mente det i en negativ kontekst. Det skulle stå hehe i første linje, ikke Hege
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #20 Skrevet 20. desember 2014 Nei, jeg er meget psykisk moden. En psykisk umoden person er en som ikke er i kontakt med seg selv og følelsene sine og som holder seg selv opptatt og som ikke finner roen alene. En konsekvens av dette er at de ikke klarer å bygge en nær relasjon med barna sine og dermed får barn som ikke er helt på plass i seg selv heller. Anonymous poster hash: ab339...bf1
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #21 Skrevet 20. desember 2014 Har alltid oppført meg i henhold til den alderen jeg har vært/er i. Så mao er ikke psykisk umoden. Anonymous poster hash: 6e66f...330
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #22 Skrevet 20. desember 2014 Så hvis man er dårlig på å ta kritikk så er man psykisk umoden? Det venninna mi er dårlig på, men kun hvis det er personlig. Denne kollegaen hadde overhørt en tlf min venninne fikk i sin lunsj der hennes mor kritiserte henne for noe. Min venninne reagerte. Siden hun trudde hun stod alene ute og hadde ikke forventet at denne kollegaen tyvlyttet på hennes samtale. Hi Anonymous poster hash: 96f3f...678
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #23 Skrevet 20. desember 2014 Dytt Anonymous poster hash: 96f3f...678
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå