Gå til innhold

Hvorfor må folk som er syke...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Reklamere det på fb? Gjerne etterfulgt av et bilde med nesespray, paracet osv?

Og gjerne noe sånt som: Har ikke tid til det her jeg...

Er det for å overbevise sjefen og kollegaer om at en faktisk er sjuk?

Anonymous poster hash: c05e1...03d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er vel fordi man ønsker litt sympati fra omverdenen.

Skrevet

Enig med Monica - jeg tror de føler de trenger sympati og omtanke fra andre.

Anonymous poster hash: effe4...2c3
Skrevet

Jeg er syk som en mann og trenger trøst.

Er syk kanskje annenhvert år og da tror jeg at jeg skal dø.

Anonymous poster hash: 332cc...c66

Skrevet

Tja, folk skriver nå alt mulig på fb, om hverdagslige ting de gjør, så hvorfor ikke. Jeg bryr meg ikke noe særlig om det.

Anonymous poster hash: 184db...9cf

Skrevet

Synes nå bildene av dekorerte lysfat, av pyntet adventsvindu og juletre i stue som er plettfri er verre...

Det er ikke et ønske om sympati og omtanke, men beundring😝

Anonymous poster hash: de781...421

Skrevet

Er så veldig tragisk å drive på sånn! Har ei som er syk "hele tiden" og må alltid skrive dt og legge ut bilder av paracet og diverse!

Anonymous poster hash: febe3...090

Skrevet

Veldig mange merkelige folk på facebook! Ei på min face la ut "syyykeste mensensmertene" og bilde av paracet og en brukt tampong. Hun kan neppe være helt riktig skrudd sammen!

Anonymous poster hash: 4510e...ba1

Skrevet

Veldig mange merkelige folk på facebook! Ei på min face la ut "syyykeste mensensmertene" og bilde av paracet og en brukt tampong. Hun kan neppe være helt riktig skrudd sammen!

Anonymous poster hash: 4510e...ba1

😂😂😂 too much information 😂😂😂

Enkelte skulle virkelig vært beskyttet mot seg selv!

Anonymous poster hash: e7472...3b8

Skrevet

Hvorfor må folk som frivillig er på facebook og frivillig leser andres oppdateringer klage omtrent uansett hva som blir lagt ut?

Ifølge BIM skal man ikke virke for lykke, ikke for trist, ikke være syk, ikke fortelle at man er på tur eller trening, ikke legge ut sitater/dikt/ordtak, ikke legge ut virkelighetsbilder osv.

Jeg skjønner hva du mener, men å klage på Facebook over at man er FORKJØLA eller har influensa, det er bare tragisk.

Anonymous poster hash: 5d51c...83d

Skrevet

Ei venninne av meg har blant annet lagt ut bilde av papir med blod på(neseblod), snørrpapir og oppkast og diare! etter ungene. Det er liksom ingen grenser for hva man får se. Men må nesten si at en brukt tampong som er nevnt over må¨være enda verre. 

Anonymous poster hash: dc9d0...02d
Skrevet

Du vet.... Når det står status... Hva det liksom betyr?

Det betyr at en skal skrive hva status nå er, og da betyr det jo at en skriver hva som skjer en, hva som opptar en akkurat nå vet du ;-) Er man syk, så er det jo det som opptar en akkurat der.

Fatter ikke hvorfor folk ergrer seg over det andre skriver på Facebook. Det er jo opp til hver enkel det vel??

Anonymous poster hash: c4e2a...5cb

Skrevet

Hvorfor må folk som frivillig er på facebook og frivillig leser andres oppdateringer klage omtrent uansett hva som blir lagt ut?

Ifølge BIM skal man ikke virke for lykke, ikke for trist, ikke være syk, ikke fortelle at man er på tur eller trening, ikke legge ut sitater/dikt/ordtak, ikke legge ut virkelighetsbilder osv.

Jeg skjønner hva du mener, men å klage på Facebook over at man er FORKJØLA eller har influensa, det er bare tragisk.

Anonymous poster hash: 5d51c...83d

Jeg syns det er mer tragisk å sutre over det her inne.

Klarte på en eller annen måte å slette den posten jeg skrev. Dumme telefon.

Skrevet

Teiteste video eller statusen jeg har sett til nå, var en "bekjent" som la ut en video av kona si, mens ho spydde i vasken etter en fuktig kveld på byen!!! NETTVETT sier jeg bare :o

Gjest MiffaBlir3Barnsmor
Skrevet

Det er jo ikke lov å poste noe som helst på facebook lenger.

Man deler biter av livet sitt der, det har blitt vanlig, sikkert derfor folk nevner at de er syke også.

Ser fader ikke problemet til folk jeg altså.

Skrevet

Blir stadig forbausa over hvor patetisk Facebook er! Da føler jeg meg gammel og konservativ, og døds kjip.

Anonymous poster hash: 0e9f9...83f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...