Gå til innhold

Karsten og Petras vidunderlige jul...


Anbefalte innlegg

Skrevet

..søt unger, men de som spiller Karsten OG Petra må jo være 2-3 klassinger i virkeligheten....

 

Hvorfor ikke finne nye skuespillere slik de gjorde med de i Olsen banden jr. Der ble skuespillerne byttet ut når de ble for store for rollene sine. .

 

Anonymous poster hash: a4b84...0b7

Videoannonse
Annonse
Gjest Julia1984
Skrevet

Nesten alle barna i den bhg har for lengst begynt på skolen. Vet om ei av jentene i barnehagen som går i 3 kl.

Skrevet

De skal byttes ut til neste innspilling.



Anonymous poster hash: 5c4e9...5ea
Skrevet

Tror det hadde vært verre iallfall for mitt barn om Karstein og Petra skulle være noen andre enn at jeg som voksen ser at Karstein og Petra er litt for store til å være barnehagebarn.



Anonymous poster hash: 506fa...ddd
Skrevet

Han går i 4. klasse

 

 

Anonymous poster hash: 5c3dc...27d

Skrevet

Hadde nå vært bedre om de lot karsten og petra bli større og begynne skolen en å bytte skuespillerne.

I de siste bøkene hadde de jo begynt på skole. Hvorfor holde de små i serien.



Anonymous poster hash: 3678c...02f
Skrevet

hva gjør vell det?

nissungene på månetoppen spilles av voksne! barna mine har ikke lagt merke til det! ;)



Anonymous poster hash: 639b0...b71
Skrevet

 

hva gjør vell det?

nissungene på månetoppen spilles av voksne! barna mine har ikke lagt merke til det! ;)

 

Anonymous poster hash: 639b0...b71

 

 

Jeg har! Irriterer meg grønn!

 

Anonymous poster hash: 7eb80...817

Skrevet

Ungene bryr seg ikke om alder på skuespillerene, tror det blir mer feil for de om de bytter ut med noen andre siden det er disse de forbinner med karsten og pertra. 



Anonymous poster hash: 43ac3...8c9
Skrevet

 

Hadde nå vært bedre om de lot karsten og petra bli større og begynne skolen en å bytte skuespillerne.

I de siste bøkene hadde de jo begynt på skole. Hvorfor holde de små i serien.

 

Anonymous poster hash: 3678c...02f

 

De går ikke på skolen i noen bøker.har lyst at de aldri kommer til å slutte i barnehagen, i bøkene altså.

 

jeg syns det er fint at det er de samme ungene, det gir tilskuerne en gjenkjennelse fra første stund i ny film.

mine barn reagerer ikke på det.

 

Anonymous poster hash: e6a13...1f4

Skrevet

Liker at de er de samme. Og ang månetoppen. Ungene reagerer heller ikke på at de er litt store.

Skrevet

Liker at de er de samme. Og ang månetoppen. Ungene reagerer heller ikke på at de er litt store.

LITT? ;-)

 

Anonymous poster hash: 173d6...634

Skrevet

Liker at de er de samme. Og ang månetoppen. Ungene reagerer heller ikke på at de er litt store.

Min har reagert på det, hun sier at de er jo voksne. Hun er 4 år

 

Anonymous poster hash: 8bad3...794

Skrevet

de er vakre, sønnen min elsker dem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...