Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 ..søt unger, men de som spiller Karsten OG Petra må jo være 2-3 klassinger i virkeligheten.... Hvorfor ikke finne nye skuespillere slik de gjorde med de i Olsen banden jr. Der ble skuespillerne byttet ut når de ble for store for rollene sine. . Anonymous poster hash: a4b84...0b7
Gjest Julia1984 Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 Nesten alle barna i den bhg har for lengst begynt på skolen. Vet om ei av jentene i barnehagen som går i 3 kl.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 De skal byttes ut til neste innspilling. Anonymous poster hash: 5c4e9...5ea
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Tror det hadde vært verre iallfall for mitt barn om Karstein og Petra skulle være noen andre enn at jeg som voksen ser at Karstein og Petra er litt for store til å være barnehagebarn. Anonymous poster hash: 506fa...ddd
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Han går i 4. klasse Anonymous poster hash: 5c3dc...27d
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Hadde nå vært bedre om de lot karsten og petra bli større og begynne skolen en å bytte skuespillerne. I de siste bøkene hadde de jo begynt på skole. Hvorfor holde de små i serien. Anonymous poster hash: 3678c...02f
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 hva gjør vell det? nissungene på månetoppen spilles av voksne! barna mine har ikke lagt merke til det! Anonymous poster hash: 639b0...b71
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #8 Skrevet 20. desember 2014 hva gjør vell det? nissungene på månetoppen spilles av voksne! barna mine har ikke lagt merke til det! Anonymous poster hash: 639b0...b71 Jeg har! Irriterer meg grønn! Anonymous poster hash: 7eb80...817
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #9 Skrevet 20. desember 2014 Ungene bryr seg ikke om alder på skuespillerene, tror det blir mer feil for de om de bytter ut med noen andre siden det er disse de forbinner med karsten og pertra. Anonymous poster hash: 43ac3...8c9
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #10 Skrevet 20. desember 2014 Hadde nå vært bedre om de lot karsten og petra bli større og begynne skolen en å bytte skuespillerne. I de siste bøkene hadde de jo begynt på skole. Hvorfor holde de små i serien. Anonymous poster hash: 3678c...02f De går ikke på skolen i noen bøker.har lyst at de aldri kommer til å slutte i barnehagen, i bøkene altså. jeg syns det er fint at det er de samme ungene, det gir tilskuerne en gjenkjennelse fra første stund i ny film. mine barn reagerer ikke på det. Anonymous poster hash: e6a13...1f4
Englenemine Skrevet 20. desember 2014 #11 Skrevet 20. desember 2014 Liker at de er de samme. Og ang månetoppen. Ungene reagerer heller ikke på at de er litt store.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #12 Skrevet 20. desember 2014 Liker at de er de samme. Og ang månetoppen. Ungene reagerer heller ikke på at de er litt store. LITT? ;-) Anonymous poster hash: 173d6...634
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #13 Skrevet 20. desember 2014 Liker at de er de samme. Og ang månetoppen. Ungene reagerer heller ikke på at de er litt store. Min har reagert på det, hun sier at de er jo voksne. Hun er 4 år Anonymous poster hash: 8bad3...794
Elskerhøsten2014 Skrevet 21. desember 2014 #14 Skrevet 21. desember 2014 de er vakre, sønnen min elsker dem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå