Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 Jeg er i uke 20, og har kraftig bekkenløsning. Siden natt til i går har jeg hatt noen grusomme smerter i høyre side av ryggen. Kan ikke gjøre noen ting, ligger bare å vrir meg å griner :-( ringte legevakten i går, de sa jeg skulle ta to paracet og de kunne ikke ta meg inn før smertene evt. Flyttet seg til magen. Problemet er bare at det er like vondt i dag også, har aldri hatt denne typen smerter før. Moren min sa det hørtes ut som rier når jeg låg der å pustet å peste, har sovet over hos dem i natt siden det var så fælt i går. Er det bare bekkenløsningen eller er det noe annet i tillegg? Kan ikke være alene, for jeg er redd smertene tar livet av meg... Anonymous poster hash: 177a5...ad3
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 Da ringer du føden! Ikke ring legevakta! Anonymous poster hash: 59df0...5d2
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Nyrebekkenbetennelse? Smertene sitter i ryggen og trenger ikke ha det på begge sider. Uvi kan sette igang rier, så lever urinprøve og/eller ring føden... Anonymous poster hash: 95701...b55
Anonym bruker Skrevet 21. desember 2014 #4 Skrevet 21. desember 2014 Nå er jeg innlagt på sykehuset og har vært på mange undersøkelser. Viste seg å være væskesamling i nyren pga babyen og nå vurderer legebe om de skal legge inn dren :-( Anonymous poster hash: 177a5...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå