Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 Kan dere fortelle? Anonymous poster hash: 2de79...f61
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 Pluss: - har ikke blitt gravid - har ikke hatt mensen på to år. Bliss! Minus: - litt nedsatt sexlyst, men ikke verre enn det er på p-piller, og ikke så mye at det utgjør et problem for noen av oss. Var ikke vondt å sette inn heller, bare litt ubehagelig i et par sekunder. Småblødde i rundt en uke etterpå, deretter ikke noen ting. Anonymous poster hash: 9ff1b...b6c
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Litt blødninger og vondt i begynelsen. Helt normal etterpå ☺️ Anonymous poster hash: 8c298...829
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Positivt: Ikke hatt mensen siden den ble satt inn for 1 år siden (DIGG!!!) Negativt: Kviser! Masse kviser! 😔 Anonymous poster hash: 79638...687
Musemora Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Digger min. Ikke hatt mensen på 5 år. Får litt tørre slimhinner. Eneste minuset jeg kan komme på. Glidemiddel fikser det meste👍
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Positivt: null mens, null menssmerter, ingen graviditet, ingen sopp/illeluktende utdødd siden jeg slipper å bruke bind/tamponger. (Mye) større pupper. Ingen pms, jevnere i humøret. Ikke vondt å sette inn. Negativt: større pupper (trives best med mine 75, en stor 75 C er for mye for min kropp) Anonymous poster hash: 25534...6a4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå