Gå til innhold

Erfaring med hormonspiral, anyone?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere fortelle?

 

Anonymous poster hash: 2de79...f61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pluss: 

- har ikke blitt gravid

- har ikke hatt mensen på to år. Bliss!

 

Minus:

- litt nedsatt sexlyst, men ikke verre enn det er på p-piller, og ikke så mye at det utgjør et problem for noen av oss.

 

Var ikke vondt å sette inn heller, bare litt ubehagelig i et par sekunder. Småblødde i rundt en uke etterpå, deretter ikke noen ting. 



Anonymous poster hash: 9ff1b...b6c
Skrevet

Litt blødninger og vondt i begynelsen. Helt normal etterpå ☺️

 

Anonymous poster hash: 8c298...829

Skrevet

Positivt:

Ikke hatt mensen siden den ble satt inn for 1 år siden (DIGG!!!)

 

Negativt:

Kviser! Masse kviser! 😔

 

Anonymous poster hash: 79638...687

Skrevet

Digger min. Ikke hatt mensen på 5 år. Får litt tørre slimhinner. Eneste minuset jeg kan komme på. Glidemiddel fikser det meste👍

Skrevet

Positivt: null mens, null menssmerter, ingen graviditet, ingen sopp/illeluktende utdødd siden jeg slipper å bruke bind/tamponger. (Mye) større pupper. Ingen pms, jevnere i humøret. Ikke vondt å sette inn.

 

Negativt: større pupper (trives best med mine 75, en stor 75 C er for mye for min kropp)

 

Anonymous poster hash: 25534...6a4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...