Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #1 Skrevet 20. desember 2014 på denne tiden av døgnet? Anonymous poster hash: d1690...45d
Fandens Oldemor Skrevet 20. desember 2014 #2 Skrevet 20. desember 2014 Det er jeg hver natt. Søvnvansker, alltid hatt.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Har hentet mannen i byen. Anonymous poster hash: 03677...b40
Novemberdama Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 (endret) Våken nattevakt...... Hurra! Har alltid hatt søvnproblemer, så fant ut at jeg kunne sitte våken og tjene penger på det istede for å ligge og vri meg i senga. Endret 20. desember 2014 av Novemberdama
PrinsesseHengepupp Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Baby - som tror (vet?) han er nattens konge.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #6 Skrevet 20. desember 2014 Lakenskrekk pga insomnia Anonymous poster hash: e72dc...710
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #7 Skrevet 20. desember 2014 Deltok på en midnattskonsert, var ikke hjemme før etter 0100. Syns selv det gikk kjempebra og at jeg sang godt, så er litt adrenalinhøy fortsatt. Anonymous poster hash: 0d80d...295
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #8 Skrevet 20. desember 2014 Er på jobb 😊 Anonymous poster hash: fb9b6...8f0
Isola&Lille+julegave Skrevet 20. desember 2014 #11 Skrevet 20. desember 2014 Våkner alltid ca nå. Må tisse og se til ungene. De hadde det bra begge to. Må bare rive meg løs fra tlf så skal jeg sove en time eller to til!
Mamma_til_2 Skrevet 20. desember 2014 #12 Skrevet 20. desember 2014 Sitter i bilen på tur hjem til jul 😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå