Gå til innhold

Hvorfor er du våken


Anbefalte innlegg

Skrevet

på denne tiden av døgnet?

 

Anonymous poster hash: d1690...45d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jeg hver natt. Søvnvansker, alltid hatt.

Skrevet

Har hentet mannen i byen.

 

Anonymous poster hash: 03677...b40

Skrevet (endret)

Våken nattevakt...... Hurra!

 

Har alltid hatt søvnproblemer, så fant ut at jeg kunne sitte våken og tjene penger på det istede for å ligge og vri meg i senga.

Endret av Novemberdama
Skrevet

Baby - som tror (vet?) han er nattens konge. 

Skrevet

Lakenskrekk pga insomnia

 

Anonymous poster hash: e72dc...710

Skrevet

Deltok på en midnattskonsert, var ikke hjemme før etter 0100. Syns selv det gikk kjempebra og at jeg sang godt, så er litt adrenalinhøy fortsatt.

 

Anonymous poster hash: 0d80d...295

Skrevet

Er på jobb 😊

 

Anonymous poster hash: fb9b6...8f0

Skrevet

Ammer...zzzzz......

Skrevet

Våkner alltid ca nå. Må tisse og se til ungene. De hadde det bra begge to. Må bare rive meg løs fra tlf så skal jeg sove en time eller to til! :)

Skrevet

Sitter i bilen på tur hjem til jul 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...