Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Har født for bare noen uker siden og fullammer. Har tenkt å amme til jenta selv velger å slutte. Hvilket prevensjonsmiddel kan dere anbefale meg? Av hvilken grunn? Anonymous poster hash: f15e2...460
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Jeg gikk på cerazette helt til mensen kom tilbake. Hadde ingen blødning i det hele tatt før første mens kom 10mnd etter fødsel. Cerazette fungerte utmerket helt til mensen kom, etter det småblødde og spottet jeg i hytt og pine helt til jeg sluttet med dem. Anonymous poster hash: 74cd6...4f0
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #3 Skrevet 20. desember 2014 Hormonspiral 😊 Anonymous poster hash: 12c01...dd6
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #4 Skrevet 20. desember 2014 Kondom. Cerazette fikk virkelig frem mine indre demoner. Evt hormonspiral, men er skeptisk til den selv, så her blir det kondom til jeg er ferdig med å amme. Kan anbefale den gullfargede som heter True Feeling - eneste jeg har prøvd som IKKE lukter gummi. Anonymous poster hash: 309e1...69e
Miamimom Skrevet 20. desember 2014 #5 Skrevet 20. desember 2014 Cerazette. Mistet mensen helt med de, deilig. Men vet at noen blir gravide på de..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå