Gå til innhold

Gjør du og mannen ting sammen på kveldstid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tenker på å snakke ned hverandre på sengekanten, lese til hverandre, diskutere politikk, spille spill osv

Nyter dere hverandres selskap og ler dere sammen?

Jeg og mannen min lever parallelle liv. Vi gjør liksom ikke noe sammen. Sitter gjerne på hvert sitt rom, jeg legger meg lenge før ham - kan ikke huske sist vi la oss sammen..

Er det liksom sånn det bare blir etter ti år, eller passer vi ikke sammen?

Anonymous poster hash: 42b49...672

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja det gjør vi omtrent hver kveld. Vi ser serier sammen, filmer og andre program. Etterpå diskuterer vi gjerne det vi har sett. Vi prater om samfunsrelaterte ting, eller om alt mulig annet. Vi prater og ler sammen osv. Vi er bestevenner, og trives utrolig godt i hverandres selskap. Innimellom ser han på History channel, og da stikker jeg innom disse mammasidene :) Vi har vært sammen i over 13 år.

Anonymous poster hash: 64c8f...c88

Skrevet

Er i samme rom men snakker ikke nødvendigvis så mye. Bruker ipad, ser tv, jobber litt, leser litt... Synes det er helt ok jeg. Trives i hverandres selskap, trenger ikke gjøre alt sammen likevel. Vært sammen i 7 år.

Anonymous poster hash: 08a24...ff3

Skrevet

Jeg tenker på å snakke ned hverandre på sengekanten, lese til hverandre, diskutere politikk, spille spill osv

Jeg og mannen min lever parallelle liv. Vi gjør liksom ikke noe sammen. Sitter gjerne på hvert sitt rom, jeg legger meg lenge før ham - kan ikke huske sist vi la oss sammen..

Er det liksom sånn det bare blir etter ti år, eller passer vi ikke sammen? Anonymous poster hash: 42b49...672

Jeg velger å sitere Dr Phil her ;-)

"If it ain't broken, don't fix it!

Jeg tror at mye av grunnen til at jeg og mannen har holdt sammen i snart 20 år er at vi har hver våre interesser og hobbyer. Han er borte flere uker av gangen, på jobb, og vi rekker aldri å krangle. Vi trives med å ha det slik, og siden dere også har vært sammen så lenge kan det jo være at det er fordi dette funker for dere.

Hadde jeg måtte blitt med mannen på fisketurer og campingturer hadde jeg kjedet rævva av meg, og hadde han vært med meg på shopping, bare fordi vi "må gjøre ting sammen" hadde vi nok skilt lag for mange år siden :-)

Skrevet

Er det liksom sånn det bare blir etter ti år, eller passer vi ikke sammen?

Anonymous poster hash: 42b49...672

Innimellom er det greit det er slik, men hvis dette blir vanen er fet greit å rope varsku. Vi slet endel og hadde fått uvane å holde oss på hvert vårt rom hele kvelden. Fvk sa vi skulle begynne med et kvarter hvor vi slår av alt av tv, mobiler, nettbrett og bare prater sammen. Det vi har sett er at vi ofte har behov for å prate sammen mer enn et kvarter. Men det var greit å begynne i det små.

Anonymous poster hash: fa051...ac9

Skrevet

Har ikke vært sammen i ti år ennå, men jeg håper vi kan holde det sånn som det er nå. En kveld her og en kveld der gjør vi sosiale greier på hver vår kant. Ellers er vi sammen på kveldene. Ser film, lager god mat, planlegger noe eller bare snakker. Det er ikke det at vi på død og liv MÅ gjøre alt sammen, vi liker oss i hverandres selskap. Kanskje dere kan prøve å få livene deres til å møtes mer, istedenfor å være parallelle? Godt forslag det over, om 15 minutters samtale!

Gjest Antarctica
Skrevet

Er det liksom sånn det bare blir etter ti år, eller passer vi ikke sammen? Anonymous poster hash: 42b49...672

Jeg velger å sitere Dr Phil her ;-)

"If it ain't broken, don't fix it!

Jeg tror at mye av grunnen til at jeg og mannen har holdt sammen i snart 20 år er at vi har hver våre interesser og hobbyer. Han er borte flere uker av gangen, på jobb, og vi rekker aldri å krangle. Vi trives med å ha det slik, og siden dere også har vært sammen så lenge kan det jo være at det er fordi dette funker for dere.

Hadde jeg måtte blitt med mannen på fisketurer og campingturer hadde jeg kjedet rævva av meg, og hadde han vært med meg på shopping, bare fordi vi "må gjøre ting sammen" hadde vi nok skilt lag for mange år siden :-)

Går jo an å finne noe begge liker, da? Jeg blir heller ikke med på fisketur, da lar jeg ham før få lov til å trekke ut neglene mine en for en. Men han har jo andre ting han liker, som også jeg liker.

Skrevet

Vår hverdag er full av gjøremål. I 9-tiden på kvelden pleier vi å dumpe ned foran tv-en og se på nyhetene. Diskuterer selvsagt om det er noen saker som engasjerer, men vi er svært ofte enige om det meste.

Anonymous poster hash: f2455...e5c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...