Gå til innhold

hvorfor sier folk ting som ikk stemmer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke. Jeg har sliti med Dårlig selvbilde og hatt vanskelig med å se meg selv som noe særlig. Men det har kommet seg veldig. På veien har jeg blitt fortalt at jeg er så pen, har en god personlighet og sjarmerer de fleste bare ved øyne og smil.

Okei tenker jeg. Begynner å tru godt om meg selv men.. hvem blir egentlig sjarmert? Jo psykopater elsker meg.. sånna typer mannfolk som ødelegger en til grunn er de som viser meg at jeg er noe.

Om jeg prøver meg forsiktig på noen som er noe verdt er jeg kun dugende til en ting. Sex. :/ hvorfor faller bare klassiske psykopater for meg. Nå holder jeg meg så langt unna menn som jeg kan. Til og med blitt avholds bare for og ikke la meg havne smigrende i fanget til en fjott.

Er det sånn livet er ment for meg. Alle. Da mener jeg gode venner og støttespillere i livet mitt "overbeviser" men om hvor fantastisk jeg er. Men hvpr blir jeg da avist, ignorert eller ledd av??

Anonymous poster hash: cc8d4...c14

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har dårlig selvtillit og 'går etter' feil menn, også når du tror du har funnet 'en som er verdt noe' som du selv sier.

Skal du få det bedre, også noe det gjelder menn, må du først jobbe med deg selv.

Anonymous poster hash: 48184...21b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...