Gå til innhold

til dere som jobber i blomsterbutikk i jula?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lange dager har dere? Sjølvsagt er det mer og gjere men merker dere stor forskjell? Vil tru det er en stor forskjell mellom stor og liten plass..

Anonymous poster hash: 20e27...44c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Skrevet

Jeg jobber ikke i blomsterbutikk, men i en gavebutikk, og vi har jo minst like høysesong som en blomsterbutikk nå.

Jeg jobber ikke lengre dager enn jeg pleier, men jobber jo litt annen turnus enn ellers fordi vi har åpent en time lenger hver kveld og søndagsåpent. Jeg jobber 100% i utgangspunktet og jobber ikke mer enn 100% nå før jul heller. Egentlig greit med søndagsåpent og langåpent/nattåpent, for da kan jeg jo få fri en annen dag isteden. I ukene før jul er faktisk fri en tirsdag mer verdt enn å jobbe 14-19 en søndag.

De som jobber deltid jobber full tid nå i desember da. Vi har et par faste ungjenter som jobber sommerferier, kvelder og helger, de jobber full tid nå i desember. 

Anonymous poster hash: bed1e...b9e
Skrevet

Ja det er noke like stor høysesong for dere også men tviler stekt på at dere må pakke inn 500 ordre etter stengetid.. eg jobber 13 timer kvar dag får å rekke alt.. Er dau sliten og går glipp av all julekos med familie og venner. . Syns det er så trist..

Skrevet

Ja det er noke like stor høysesong for dere også men tviler stekt på at dere må pakke inn 500 ordre etter stengetid.. eg jobber 13 timer kvar dag får å rekke alt.. Er dau sliten og går glipp av all julekos med familie og venner. . Syns det er så trist..

Jeg vet at noen kjeder opererer med tvilsomme regler. Det å jobbe 13 timer hver dag er på ingen måte greit. Har dere tariffavtale?

Anonymous poster hash: d428c...2c5

Skrevet

Nei ingen tariff avt.. Er bare at i jula må alle stille opp osv.. Men nå trur eg at dette er siste året. . Ungene mine fortjener bedre..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...