Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Når gaven er til din mor fra deg, mannen og barna? Anonymous poster hash: 0daac...6b3
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 "Til: Bestemor/Mamma/*Navn* Fra: *Barnebarn*, *Meg* & *Samboer*" Anonymous poster hash: 542a2...5a4
Gjest Sekretøsa Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Skriver til bestemor, fra *navn*
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Fornavn. Mamma er ikke samboers mamma. Anonymous poster hash: ab028...6f5
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Til mamma, fra "Kari" og "Ola", dersom det er til mamma fra meg og mannen. Til mormor, fra alle i "Tyttebærveien", dersom det er til mamma fra alle. Til mormor, fra "Kari" og "Ola", dersom det er til mamma fra barna. Anonymous poster hash: 25096...9b4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #7 Skrevet 19. desember 2014 Til xxx (navn) Fra xxx, xxx og xxx (navn) Anonymous poster hash: 81452...53f
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #8 Skrevet 19. desember 2014 Pleier å skrive en personlig hilsen ala. "Kjære kusine. Takk for året som har gått og takk for varmt vennskap. Jeg så denne gaven og tenkte på det du sa om likestilling da vi satt på café og skravlet om India. Håper du vil like den like godt som jeg. God jul og godt nytt år søte deg. Juleklem fra meg, mannen og barna". Anonymous poster hash: 3a5e5...7bb
valkyrien Skrevet 20. desember 2014 #9 Skrevet 20. desember 2014 Til mormor, fra barnets navn/m familie.
PrinsesseHengepupp Skrevet 20. desember 2014 #10 Skrevet 20. desember 2014 Til Dronningen. Fra Prinsessen, Gemalen og Prinsene. (kjapper meg ut på badet og spyr for det er faktisk første gang jeg har benevnt (morsomt ord!) gutta som prinser. Kler dem ikke. Tro meg).
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #11 Skrevet 20. desember 2014 "Til mormor/mamma fra <barnets navn>, <mitt navn> og <mannens navn>." På gavene til mannen og meg fra våre foreldre står det "Fra mamma og pappa her" og "Fra mamma og pappa i <by>". Nei, de er jo ikke foreldre til oss begge, men jeg synes det er koselig jeg. Enklere også. Anonymous poster hash: 86db7...7f4
Chl85 Skrevet 20. desember 2014 #12 Skrevet 20. desember 2014 Til: Farfar Fra: "Kari" dersom det er fra en av unga Eller Til Mamma/svigermor Fra: Alle navnene våre... Gjør ikke så mye ut av det
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #13 Skrevet 20. desember 2014 Til: mormor/mamma/svigermor(evt navnet hennes) Samme med oldemor/farmor/navn. Og morfar/pappa/svigerfar(evt navnet hans)... osv... Anonymous poster hash: b89cf...21d
Superdolly Skrevet 20. desember 2014 #14 Skrevet 20. desember 2014 Til mormor fra (alle våre navn). Vi bruker de betegnelsene barna bruker, for det er barna som leser på lappene og deler ut gaver. Gjør vi noe annet havner gavene hos feil person. Plassen på slike små merkelapper er dessuten liten, så vi får ikke til å skrive både mormor, mamma og navnet.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #15 Skrevet 20. desember 2014 Til mommo Fra barnets navn, mannens navn og mitt navn. Anonymous poster hash: 54796...e7c
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #16 Skrevet 20. desember 2014 Vi bruker forresten navn i tillegg til tittel til bestefar, for barna våre har to bestefedre. Da blir det til Bestefar Knut eller til bestefar Truls Anonymous poster hash: 54796...e7c
Von Hertelhofen Skrevet 20. desember 2014 #17 Skrevet 20. desember 2014 Til mamma Fra xxx, xxx, xxx, xxx og xxx
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå