Gå til innhold

Hva skriver dere på gavelappen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Når gaven er til din mor fra deg, mannen og barna?

 

Anonymous poster hash: 0daac...6b3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Til: Bestemor/Mamma/*Navn*

 

Fra: *Barnebarn*, *Meg* & *Samboer*"



Anonymous poster hash: 542a2...5a4
Skrevet

Fornavn. Mamma er ikke samboers mamma.

 

Anonymous poster hash: ab028...6f5

Skrevet

Til mamma, fra "Kari" og "Ola", dersom det er til mamma fra meg og mannen.

Til mormor, fra alle i "Tyttebærveien", dersom det er til mamma fra alle.

Til mormor, fra "Kari" og "Ola", dersom det er til mamma fra barna.



Anonymous poster hash: 25096...9b4
Skrevet

Til xxx (navn)

Fra xxx, xxx og xxx (navn)

 

Anonymous poster hash: 81452...53f

Skrevet

Pleier å skrive en personlig hilsen ala. "Kjære kusine. Takk for året som har gått og takk for varmt vennskap. Jeg så denne gaven og tenkte på det du sa om likestilling da vi satt på café og skravlet om India. Håper du vil like den like godt som jeg. God jul og godt nytt år søte deg. Juleklem fra meg, mannen og barna".

 

Anonymous poster hash: 3a5e5...7bb

Skrevet

Til mormor, fra barnets navn/m familie.

Skrevet

Til Dronningen.

Fra Prinsessen, Gemalen og Prinsene. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(kjapper meg ut på badet og spyr for det er faktisk første gang jeg har benevnt (morsomt ord!) gutta som prinser. Kler dem ikke. Tro meg).

Skrevet

"Til mormor/mamma fra <barnets navn>, <mitt navn> og <mannens navn>." På gavene til mannen og meg fra våre foreldre står det "Fra mamma og pappa her" og "Fra mamma og pappa i <by>".

 

Nei, de er jo ikke foreldre til oss begge, men jeg synes det er koselig jeg. :) Enklere også. ;)



Anonymous poster hash: 86db7...7f4
Skrevet

Til: Farfar

Fra: "Kari" dersom det er fra en av unga

 

Eller Til Mamma/svigermor Fra: Alle navnene våre... Gjør ikke så mye ut av det ;)

Skrevet

Til: mormor/mamma/svigermor(evt navnet hennes)

 

Samme med oldemor/farmor/navn. Og morfar/pappa/svigerfar(evt navnet hans)...

 

osv...

 

Anonymous poster hash: b89cf...21d

Skrevet

Til mormor fra (alle våre navn). Vi bruker de betegnelsene barna bruker, for det er barna som leser på lappene og deler ut gaver. Gjør vi noe annet havner gavene hos feil person. Plassen på slike små merkelapper er dessuten liten, så vi får ikke til å skrive både mormor, mamma og navnet.

Skrevet

Til mommo

Fra barnets navn, mannens navn og mitt navn.



Anonymous poster hash: 54796...e7c
Skrevet

Vi bruker forresten navn i tillegg til tittel til bestefar, for barna våre har to bestefedre. Da blir det til Bestefar Knut eller til bestefar Truls



Anonymous poster hash: 54796...e7c
Skrevet

Til mamma

Fra xxx, xxx, xxx, xxx og xxx :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...