Gå til innhold

Hvorfor er det et problem for deg at jeg ikke spiser brød og kaker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det spørsmålet stilte jeg på jobb i dag. Jeg lever lavkarbo. Primært for å gå ned i vekt, men det har absolutt andre fordeler og. Jeg skeier ut når jeg har lyst, og har det fint med det. Nå er det mye avslutninger på jobb, kaker, lunsj, kjeks, etc etc.

Jeg kan ikke spise noe godt hver dag. Da legger jeg på meg. Jeg har slitt lenge med å ikke gå opp igjen nå, kroppen vil ikke ned mer (men må minst 20 til ) og pga plager med ryggen og nå langvarig dårlig form kan jeg ikke trene.

Problemet er at alle skal mene noe om hva jeg spiser. Jeg valgte i går å stå over kake på jobb, fordi jeg hadde lyst å spise en kromkake litt senere på en annen avslutning. Jeg kjenner meg selv så godt at spiser jeg et stykke så vil jeg ha mer. Jeg blir rastløs hvis jeg ikke spiser flere, derfor lar jeg være. Hvorfor syns folk at overvekt er greit? Hvis jeg skulle slutte å røyke ville jo ingen sagt at jeg kan kose meg med bare én?

Jeg har ikke noe gode svar til disse menneskene som skal mene så mye om så mangt. Dere som har opplevd dette, hvordan kan man få en slutt på det??

Anonymous poster hash: 0c931...959

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner litt hva du mener. Lever ikke lavkarbo, men synes kaker, kjeks osv smaker helt grusomt. Det er det liksom ingen som tror på og tror at jeg ikke spiser for å være bedre enn dem eller noe slikt. Det eneste som får folk til å slappe av er å si noe sånt som at "jeg spiser veldig mye potetgull altså (eller noe annet usunt)..." eller noe i den duren. Merkelige greier.

Anonymous poster hash: 693ad...a1c
Skrevet

Skjønner litt hva du mener. Lever ikke lavkarbo, men synes kaker, kjeks osv smaker helt grusomt. Det er det liksom ingen som tror på og tror at jeg ikke spiser for å være bedre enn dem eller noe slikt. Det eneste som får folk til å slappe av er å si noe sånt som at "jeg spiser veldig mye potetgull altså (eller noe annet usunt)..." eller noe i den duren. Merkelige greier.

Ja det er litt sånn jeg og tenker. Det er liksom ikke greit å ikke spise det? Hvorfor??

Jeg prøver å si feks at jeg skeia ut mye i går, men nei. Det er jo jul! Må kose seg! Men de vet ikke at når jeg koser meg hver dag så går jeg opp! Det er jo selvfølgelig fordi jeg har gått ned, men jeg har jobba så hardt for å bli kvitt 30 kilo at det er ikke gøy å måtte forsvare at jeg ikke vil ha kake! Var på tur i sommer og da ga jeg blaffen og koste meg. Ikke overdådig (jo, for mye alkohol ) og gikk opp 4 kilo på 3 dager. Det er ikke verdt det!!

Skrevet

Det er ikke noe problem for meg:) Gjør som du vil og gi blaffen i hva andre måtte mene. Lykke til videre med vektnedgang:)

Anonymous poster hash: 90bbd...89f

Skrevet

Det er ikke noe problem for meg:) Gjør som du vil og gi blaffen i hva andre måtte mene. Lykke til videre med vektnedgang:)

Anonymous poster hash: 90bbd...89f

Hehe, takk! :)

Skrevet

Ja det er litt sånn jeg og tenker. Det er liksom ikke greit å ikke spise det? Hvorfor??

Jeg prøver å si feks at jeg skeia ut mye i går, men nei. Det er jo jul! Må kose seg! Men de vet ikke at når jeg koser meg hver dag så går jeg opp! Det er jo selvfølgelig fordi jeg har gått ned, men jeg har jobba så hardt for å bli kvitt 30 kilo at det er ikke gøy å måtte forsvare at jeg ikke vil ha kake! Var på tur i sommer og da ga jeg blaffen og koste meg. Ikke overdådig (jo, for mye alkohol ) og gikk opp 4 kilo på 3 dager. Det er ikke verdt det!!

Så flink du har vært! Stå på, du får si ja takk til kaker og så gjemme de bak sofaputene eller noe sånt så du slipper å spise ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...