Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Når man har brukt nesespray 7 dager, hvor lenge bør man ha pause før man kan gå på ny runde? Har en forkjølelse som ikke vil gi seg. Har ikke brukt spray siden lørdag. Anonymous poster hash: fc0f7...2b4
Light of my life Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Jeg har brukt det i flere år....😁 Lett å bli avhengig; vær forsiktig!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Jeg har brukt det i flere år....😁 Lett å bli avhengig; vær forsiktig! Det er det jeg er redd for, men hadde vært deilig å puste med nesen også😪 Anonymous poster hash: fc0f7...2b4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Dette høres ekkelt ut, men det funker! Lag deg en liten bolle med lunket vann med salt i og trekk herligheten opp i nesen. Det funker like bra som nesespray og tar knekken på bassillene. Anonymous poster hash: 8bb1f...f58
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Vært avhengig i mange år. Løsningen ble å smøre mentolsalve under nesen. Etter 2 uker helt fin. Så vær forsiktig. Anonymous poster hash: 350b4...18f
the amazing spidermamma Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Jeg pleier å stoppe med spray når forkjølelsen er på hell og det er tørt i nesa. Da vet jeg at det bare er avhengigheten som gjør at det tetter seg. Jeg stopper med ett nesebor om gangen, og så puster jeg i det andre. Det tar som regel en dag, og så er jeg kvitt avhengigheten.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #7 Skrevet 19. desember 2014 Nå mener jeg ikke å kuppe tråden her, men har bare et spørsmål: Hvis man har vært avhengig av nesespray (hovedsakelig Otrivin) i snart ni år (grøss), er det noen mulighet til å klare å stoppe på egenhånd? Husker tidligere da jeg brukte det ved forkjølelse, så var det "over" på et par dager. Jeg BURDE gå til lege, men dette synes jeg faktisk er flaut. Anonymous poster hash: 03b63...982
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå