Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Det beste er jo Miele, uansett hva andre måtte "synse" om saken. Over 20 års garanti er det ingen andre merker som kan skilte med. Dessuten er Miele alltid best i test, men prisen er jo også høyere enn andre merker. Anonymous poster hash: 49f45...615
Miss Honey Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 vet også at Miele er best. Men da jeg ikke hadde råd til det som student, gikk jeg for Grundig. Veldig fornøyd med den og tenker at om den "kun" holder i ti år, så har jeg råd til Miele når den tid kommer
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Vi har en Whirlpool som straks er 10 år gammel, den har det aldri vært noe trøbbel med. Billig var den også. Når vi bygde nytt hus kjøpte vi kun kvalitet på kjøkkenet, Miele. Var trøbbel med både oppvaskmaskin og innebygd micro før det var gått to år... ikke alltid det dyreste som er best. Anonymous poster hash: 2e8b5...406
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Ikke Whirpool, vi hadde dårlig erfaring. Gikk i stykker etter ett år masse problem med service og garanti Anonymous poster hash: b56ed...ef4
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Ikke fornøyd med Whirpool her heller. Var inne til reparasjon allerede etter 1 år. Den bråker forferdelig og lager en enorm varme. Anonymous poster hash: f754b...e62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå