Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Jeg har rotet med en fyr i 1,5 år nå. Vi har aldri vært sammen som kjærester, kun sex i perioder(da er vi sammen hele tiden, og venner ser på oss som et par). Jeg har jo selvsagt fått følelser for han, og han forteller meg hvor mye han liker meg, hvor godt jeg passer til han osv, men så plutselig kan det gå en måned(!) uten at jeg hører noe fra han.. Jeg har sagt at jeg ikke kan ha det slik og at jeg ser helst at vi ikke treffes i det hele tatt da jeg blir lei meg når han plutselig forsvinner. Han sier han forstår, at han ikke passer til å være i et forhold og slikt. Plutselig tar han kontakt igjen, og jeg mistenker at det er kun for sex, men han sier han tenker sånn på meg og ikke klarer å la være å ta kontakt. Men, hadde han vært interessert i noe mer hadde han vel ikke holdt på som han gjør? Bare stikker og er holder seg helt vekke i evigheter? Anonymous poster hash: 8f02d...70d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Han er bare intressert i et leketøy dessverre Anonymous poster hash: eb47a...a72
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Han er bare intressert i et leketøy dessverre Anonymous poster hash: eb47a...a72 Herregud, så dumt. Du skjønner at det er forskjell på å være interessert i sex og å være interessert i "et leketøy"? Men dessverre. Han er nok ikke forelsket HI... Anonymous poster hash: b44db...e2d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Han er bare intressert i et leketøy dessverre Anonymous poster hash: eb47a...a72 Herregud, så dumt. Du skjønner at det er forskjell på å være interessert i sex og å være interessert i "et leketøy"? Men dessverre. Han er nok ikke forelsket HI... Anonymous poster hash: b44db...e2d Nei.... det er det samme Har vært der selv flere ganger du Anonymous poster hash: eb47a...a72
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Dere har nok rett, jeg skulle bare ønske det ikke var sånn Anonymous poster hash: 8f02d...70d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Dere har nok rett, jeg skulle bare ønske det ikke var sånn Anonymous poster hash: 8f02d...70d Mange klemmer til deg Anonymous poster hash: eb47a...a72
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå