Gå til innhold

Når har Madeleine termin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet?

Anonymous poster hash: 5bbd2...e3e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forundrer meg, og må derfor spørre: Hvorfor i alle dager bryr du deg om det?????

Anonymous poster hash: 2397e...de9
Skrevet

Jeg forundrer meg, og må derfor spørre: Hvorfor i alle dager bryr du deg om det????? Anonymous poster hash: 2397e...de9

Kanskje hun har termin på samme dag?

Jeg hadde termin på samme dag som Tone Damli, men så fødte vi begge for tidlig da :P sånt er jo moro må vite,

Grinch.

Anonymous poster hash: f1d5c...735

Skrevet

Jeg forundrer meg, og må derfor spørre: Hvorfor i alle dager bryr du deg om det????? Anonymous poster hash: 2397e...de9

Kanskje hun har termin på samme dag?

Jeg hadde termin på samme dag som Tone Damli, men så fødte vi begge for tidlig da :P sånt er jo moro må vite,

Grinch.

Å herregud! Ja kjempeartig!!! Snakk om å leve et trist liv a, da slike ting er morsomme!

Hysterisk morro å føde samme dag som Tone Damli vil jeg tro!  :eeeh:

Skrevet

Kanskje hun har termin på samme dag?Jeg hadde termin på samme dag som Tone Damli, men så fødte vi begge for tidlig da :P sånt er jo moro må vite,Grinch.Anonymous poster hash: f1d5c...735

Å herregud! Ja kjempeartig!!! Snakk om å leve et trist liv a, da slike ting er morsomme!Hysterisk morro å føde samme dag som Tone Damli vil jeg tro!  :eeeh:Anonymous poster hash: 2397e...de9

De små gleder, de små gleder.

Deilig når man kan glede seg over så mangt og ikke nødvendigvis bare de store viktige tingene her i livet.

Skrevet

Kanskje hun har termin på samme dag?Jeg hadde termin på samme dag som Tone Damli, men så fødte vi begge for tidlig da :P sånt er jo moro må vite,Grinch.Anonymous poster hash: f1d5c...735
Å herregud! Ja kjempeartig!!! Snakk om å leve et trist liv a, da slike ting er morsomme!Hysterisk morro å føde samme dag som Tone Damli vil jeg tro!  :eeeh:Anonymous poster hash: 2397e...de9

De små gleder, de små gleder.

Deilig når man kan glede seg over så mangt og ikke nødvendigvis bare de store viktige tingene her i livet.

Men hva er gledelig med å føde på samme dag som en av de nautene der? Tror du det gjør deg til kjendis? Herrefred så mye dumt man skal lese her inne! Dette er virkelig et forum for de med IQ under 80!

Skrevet

De små gleder, de små gleder.Deilig når man kan glede seg over så mangt og ikke nødvendigvis bare de store viktige tingene her i livet.Anonymous poster hash: f1d5c...735

Men hva er gledelig med å føde på samme dag som en av de nautene der? Tror du det gjør deg til kjendis? Herrefred så mye dumt man skal lese her inne! Dette er virkelig et forum for de med IQ under 80! Anonymous poster hash: 2397e...de9

Nei, men herregud da, er det pms eller noe annet som gjør deg så grinete?

Jeg er ikke dum bare så du vet det. Og det var ikke livsavgjørende å føde på samme dag som det nautet du velger å kalle henne. Vi fødte ikke på samme dag heller. Vi hadde termin på samme dag. Det vil si vi ble gravide samtidig og var på samme sted i svangerskapet hele veien. Var ikke noe annet enn en fin fact for min del, ikke noe jeg sa til andre og med god grunn tydeligvis for da kunne jeg åpenbart bli dømt nord og ned. Jeg sa det som en forklaring på hvorfor hi muligens lurte på når Madeleine har termin. Bare på moro. Ikke no mer.

Skrevet

De små gleder, de små gleder.Deilig når man kan glede seg over så mangt og ikke nødvendigvis bare de store viktige tingene her i livet.Anonymous poster hash: f1d5c...735

Men hva er gledelig med å føde på samme dag som en av de nautene der? Tror du det gjør deg til kjendis? Herrefred så mye dumt man skal lese her inne! Dette er virkelig et forum for de med IQ under 80! Anonymous poster hash: 2397e...de9

Det forklarer jo hvorfor du også henger her inne i tilfellet.

Anonymous poster hash: 9e432...9c0

Skrevet

Nei, men herregud da, er det pms eller noe annet som gjør deg så grinete?

Jeg er ikke dum bare så du vet det. Og det var ikke livsavgjørende å føde på samme dag som det nautet du velger å kalle henne. Vi fødte ikke på samme dag heller. Vi hadde termin på samme dag. Det vil si vi ble gravide samtidig og var på samme sted i svangerskapet hele veien. Var ikke noe annet enn en fin fact for min del, ikke noe jeg sa til andre og med god grunn tydeligvis for da kunne jeg åpenbart bli dømt nord og ned. Jeg sa det som en forklaring på hvorfor hi muligens lurte på når Madeleine har termin. Bare på moro. Ikke no mer. Anonymous poster hash: f1d5c...735

Fun fact skulle det stå

Skrevet

Næsj. Jeg bare lurte. Litt som om man kan lure på hva som egentlig er forskjellen på en mandarin og en klementin. Men hvis det gjør meg dum, og iq'n min dropper under 80, så får jeg vel lure på noe annet da. Takk til deg anonym, som fikk meg på rett spor. HI

Anonymous poster hash: 5bbd2...e3e

Skrevet

Hahaha herreguuuud, klassisk DIB-tråd!

Et uskyldig spørsmål og så så mye drama ut av det :-P

Anonymous poster hash: e1938...cd9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...