Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Jeg har kanskje ikke MANGE penger til julegaver, starta nettopp i jobb etter perm. I januar blir det bedre. Men, jeg er frisk, mannen og ungene er frisk. Vi har det vi trenger og vi er trygge. Jeg tenker på de foreldrene i Pakistan som mistet sine barn i terror og jeg tenker på de stakkars sjelene som er fanget i krig i Syria. Kvinner som blir voldtatt hver dag, barn og voksne blir massakrert. Jeg er alt i alt veldig takknemlig for at jeg bor i trygge, lille Norge! God jul, damer Anonymous poster hash: d9611...c98
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Det er sant, vi er veldig heldige. Jeg lå i sengen i går kveld og tenkte på hvor fint alt var nå, blant annet at det har ordnet seg med økonomien vår, at nesten alt er klart til jul, at jeg er så fornøyd med gavene jeg har kjøpt og gleder meg til å se dem bli åpnet. Men jeg glemte det viktigste, de tingene du nevner, som vi ofte tar for gitt. Anonymous poster hash: 8816e...7f8
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Amen! Har de samme tankene, burde skamme oss for alle filletingene vi bryr oss med.. Anonymous poster hash: f1523...58f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå