Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Hva slags duk, pynt, blomster og hvilke farger? Anonymous poster hash: df596...d00
Bananen Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 (endret) Hvit duk, rød delvis gjennomsiktig løper med bittesmå "diamanter" på, røde dekketallerkner og hvitt service. Står mellom røde eller sølv kubbelys, alternativt sånne høye tynne stearinlys i sølvstaker. Litt stjerner i glitter, små snøballer med glitter, kongler ol litt tilfeldig på løperen. Har litt valgmuligheter så får se hvordan det ender, men noe i den duren der;) Endret 19. desember 2014 av Bananen
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Hvit duk, sølvfat, hvite og røde tallerkener, telesølv, rødetulipaner, sølv lysestaker, hvite lys og krystall glass.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Julaften er den ene dagen i året jeg bruker rød duk, har en stor rød duk som passer spisestuebordet som jeg fikk i julegave en gang. Har juleservice som er hvitt i bunnen med påmalte nisser, så har ensfargede røde eller røde med enkelt mønster servietter (i år har jeg kjøpt røde med små stjerner på). Dekker på med penbestikk og stetteglass til alle, for barna er det stas med brus i stetteglass. Har ikke så mye pynt på bordet, det er jo mye mat som skal ha plass der, men har noen stearinlys og et par juleblomster som jeg setter over på skjenken når maten kommer på bordet. Anonymous poster hash: a2ff9...74e
Himmel og hav Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Rød duk, hvitt servise, krystallglass, sølvbestikk, lysestaker i "sølv" med høye, røde lys og litt pynt i hvitt og sølv (kuler, engler, stjerner ol), og så har jeg en sølvbolle som skal fylles med furukvister og røde juletulipaner. Det er ihvertfall planen nå, så får vi se hva det faktisk blir når jeg kommer så langt!
overlord Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Hvit duk og rød løper. Hvite tallerkener med sølvkant. Sølvbestill og krystallglass. Pene servietter og serviettringer i sølv og emalje. Lysestaker i sølv med hvite lys. Blomster- enten røde roser eller tulipaner. Det styggeste jeg ser er dem som strør alt mulig dill på bordet som ikke har noen funksjon. Jeg pynter med det som skal brukes.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå