Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Her vaskes det etter behov...kremt...vel, når lysten er der. Anonymous poster hash: b07f0...098
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Vasker ca en gang i uka. Bad og støvsuging pluss bord og under matbordet opp til hver dag Anonymous poster hash: 06fdc...62d
Gjest Julia1984 Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Vi har et rivjern av ei dame som kommer en dag hver uke og vasker hele huset og skifter på sengene. Kommer kl 8 og holder på til 15-16 tiden. Skikkelig grundig. Deilig. Det medfører at vi må rydde dagen før hun kommer. Liker å få huset vasket hver uke
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Vi har et rivjern av ei dame som kommer en dag hver uke og vasker hele huset og skifter på sengene. Kommer kl 8 og holder på til 15-16 tiden. Skikkelig grundig. Deilig. Det medfører at vi må rydde dagen før hun kommer. Liker å få huset vasket hver uke Hva koster slikt ? Anonymous poster hash: 06fdc...62d
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #5 Skrevet 19. desember 2014 Vaskehjelp hver 14.dag, ca 3 timer hver gang. Hun støvsuger, vasker gulv, bad og støv. Jeg støvsuger når det trengs og tørker støv hvis jeg ser noe. Anonymous poster hash: 5b73a...c70
Light of my life Skrevet 19. desember 2014 #6 Skrevet 19. desember 2014 Har vaskehjelp hver 14 dag. Støvsuger selv ca to ganger per uke og vasker gulvene den uken vaskehjelpen ikke er her. Bad tas etter behov, gjerne litt hver dag. Senger skiftes hver uke.
Miamimom Skrevet 19. desember 2014 #7 Skrevet 19. desember 2014 Vi har et rivjern av ei dame som kommer en dag hver uke og vasker hele huset og skifter på sengene. Kommer kl 8 og holder på til 15-16 tiden. Skikkelig grundig. Deilig. Det medfører at vi må rydde dagen før hun kommer. Liker å få huset vasket hver ukeVi også, bare at de som regel er to, noen ganger tre. Bruker rundt tre timer. Elsker det!Ellers støvsuger vi og tørker over flater ved behov.
guggu Skrevet 19. desember 2014 #8 Skrevet 19. desember 2014 Vel da er jeg nok litt i andre enden av skalaen. .. vasker bad ca 1 gang i uka og resten av huset til jul, påske og en gang på sensommeren- dvs etter behov slik jeg ser det :-D Yttergangen vaskes etter behov (oftere når grus og vått ute, sjelden når snø) men vi støvsuger ca 2 ganger pr uke. Har to hunder så burde nok gjort det mye oftere
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå