Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Som overskriften sier; hva er kjappeste vei fra Drammen til Sverige/ Strømstad? Anonymous poster hash: 66551...675
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Drøbaktunnellen. Om den er åpen. Anonymous poster hash: d7f1a...769
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #3 Skrevet 19. desember 2014 Kjører jeg mot Svelvik fra Drammen da? Takk for svar Anonymous poster hash: 66551...675
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #4 Skrevet 19. desember 2014 Du må kjøre mot Lier og Røyken. Ta Oslofjordtunnelen og deretter følger du E6 mot Göteborg. Da er du i Sverige på rundt 1 time og 45 minutter. Anonymous poster hash: 56b85...9ab
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå