Gå til innhold

USA for første gang

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor ville dere reist? Vi har 3 barn, fra 9-14. Ønsker å oppleve mest mulig, med noen rolige dager innimellom. Tenker ca 2 uker.

Disney og Grand Canyon er det eneste som bestemt må være med. Drømmen er å leie bil og se seg litt om.

Anonymous poster hash: 093ac...71f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det vel Disney i California? Er laaangt å kjøre dersom du skal til Florida og Grand Canyon. .

Og på vestkysten er jeg lite kjent.

I Florida derimot er det mye å finne på. Parker, bading, key west, cape canaveral, storbyer osv...

Anonymous poster hash: b6d4c...e12

Skrevet

USA er veldig stort... Feks er det en seks timer lang flytur direkte fra Miami til LA bare for å gi deg litt perspektiv. Dersom dere bare har to uker ville jeg konsentrert meg om ett område. Selv bor jeg i Florida, men California er helt fantastisk... Dere kan dra til Disneyland og få med dere en haug med andre ting i tillegg.

Hvis dere vil ha med Grand Canyon i forbindelse med California så kan dere kjøre til Las Vegas (ja, jeg vet at det er i Nevada...), tror det er ca 4-5 timer i bil fra LA og så ta en helikoptertur derfra til Grand Canyon. 

Ellers er kjøreturen mellom LA og San Fran fin, ta Highway 1, spesielt området rundt Big Sur er helt fantastisk.

Anonymous poster hash: 6b569...0dd
Skrevet

Fly til San Francisco, kjør til Gran Canyon, Las Vegas og avslutt med Los Angeles og evt San Diego:) Anbefales.

Anonymous poster hash: 55fbe...dce

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...