Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #26 Skrevet 20. desember 2014 Rådgiver - lt 49 - ca 420 000 (tror jeg) jobber litt redusert da Anonymous poster hash: 69ac0...3af
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #27 Skrevet 20. desember 2014 Seniorrådgiver,lønnstrinn 76 Anonymous poster hash: 9e884...14e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #28 Skrevet 20. desember 2014 Seniorrådgiver,lønnstrinn 76 Anonymous poster hash: 9e884...14e
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #29 Skrevet 20. desember 2014 Holy crap for noen lønninger i staten!!! Den burde virkelig slankes. Anonymous poster hash: f5f0a...5c2 Hva? Tror du har misforstått en smule. Vi som er offentlig ansatte har tjener slett ikke mye hvis man sammenligner med privat virksomhet, gitt. Husk at mange av oss har høye utdannelser. Anonymous poster hash: 8a9fb...fe6 "Privat virksomhet" er jo så mangt. Der jeg jobber (privat) tjener vi omtrent det samme som statlig ansatte - men uten alle godene dere har, som sommertid, jævlig gode pensjonsordninger, vern mot å NOEN SINNE miste jobben osv. Tror en del offentlig ansatte tror vi i privat sektor tjener mer enn vi gjør gitt. Anonymous poster hash: f5f0a...5c2 Det er rett og slett TULL at man ikke mister jobben i det offentlige. Vi har nedbemannet med 50, og skal nedbemanne med flere hundre til i min etat. Anonymous poster hash: 5ef80...130
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #30 Skrevet 20. desember 2014 Holy crap for noen lønninger i staten!!! Den burde virkelig slankes. Anonymous poster hash: f5f0a...5c2 Hva? Tror du har misforstått en smule. Vi som er offentlig ansatte har tjener slett ikke mye hvis man sammenligner med privat virksomhet, gitt. Husk at mange av oss har høye utdannelser. Anonymous poster hash: 8a9fb...fe6 "Privat virksomhet" er jo så mangt. Der jeg jobber (privat) tjener vi omtrent det samme som statlig ansatte - men uten alle godene dere har, som sommertid, jævlig gode pensjonsordninger, vern mot å NOEN SINNE miste jobben osv. Tror en del offentlig ansatte tror vi i privat sektor tjener mer enn vi gjør gitt. Anonymous poster hash: f5f0a...5c2 Det er rett og slett TULL at man ikke mister jobben i det offentlige. Vi har nedbemannet med 50, og skal nedbemanne med flere hundre til i min etat. Anonymous poster hash: 5ef80...130 Ok, da beklager jeg.Men mister de jobben, eller blir de bare flyttet til en annen etat/avdeling, slik de på den nedlagte avdelingen til kusina mi ble? Anonymous poster hash: f5f0a...5c2
aanonym Skrevet 20. desember 2014 #31 Skrevet 20. desember 2014 Holy crap for noen lønninger i staten!!! Den burde virkelig slankes.Anonymous poster hash: f5f0a...5c2 Hva? Tror du har misforstått en smule. Vi som er offentlig ansatte har tjener slett ikke mye hvis man sammenligner med privat virksomhet, gitt. Husk at mange av oss har høye utdannelser.Anonymous poster hash: 8a9fb...fe6 "Privat virksomhet" er jo så mangt. Der jeg jobber (privat) tjener vi omtrent det samme som statlig ansatte - men uten alle godene dere har, som sommertid, jævlig gode pensjonsordninger, vern mot å NOEN SINNE miste jobben osv.Tror en del offentlig ansatte tror vi i privat sektor tjener mer enn vi gjør gitt. Anonymous poster hash: f5f0a...5c2 Sommertid? Vi jobber akkurat like mange timer som andre i løpet av året, men fordeler dem litt annerledes.
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #32 Skrevet 20. desember 2014 Holy crap for noen lønninger i staten!!! Den burde virkelig slankes. Anonymous poster hash: f5f0a...5c2 Hva? Tror du har misforstått en smule. Vi som er offentlig ansatte har tjener slett ikke mye hvis man sammenligner med privat virksomhet, gitt. Husk at mange av oss har høye utdannelser. Anonymous poster hash: 8a9fb...fe6 "Privat virksomhet" er jo så mangt. Der jeg jobber (privat) tjener vi omtrent det samme som statlig ansatte - men uten alle godene dere har, som sommertid, jævlig gode pensjonsordninger, vern mot å NOEN SINNE miste jobben osv. Tror en del offentlig ansatte tror vi i privat sektor tjener mer enn vi gjør gitt. Anonymous poster hash: f5f0a...5c2 Det er rett og slett TULL at man ikke mister jobben i det offentlige. Vi har nedbemannet med 50, og skal nedbemanne med flere hundre til i min etat. Anonymous poster hash: 5ef80...130 De har i så fall førsterett på tilsvarende stillinger. Anonymous poster hash: e5452...76f
aanonym Skrevet 20. desember 2014 #33 Skrevet 20. desember 2014 Holy crap for noen lønninger i staten!!!Den burde virkelig slankes.Anonymous poster hash: f5f0a...5c2 Hva? Tror du har misforstått en smule. Vi som er offentlig ansatte har tjener slett ikke mye hvis man sammenligner med privat virksomhet, gitt. Husk at mange av oss har høye utdannelser.Anonymous poster hash: 8a9fb...fe6 "Privat virksomhet" er jo så mangt. Der jeg jobber (privat) tjener vi omtrent det samme som statlig ansatte - men uten alle godene dere har, som sommertid, jævlig gode pensjonsordninger, vern mot å NOEN SINNE miste jobben osv.Tror en del offentlig ansatte tror vi i privat sektor tjener mer enn vi gjør gitt.Anonymous poster hash: f5f0a...5c2 Det er rett og slett TULL at man ikke mister jobben i det offentlige. Vi har nedbemannet med 50, og skal nedbemanne med flere hundre til i min etat.Anonymous poster hash: 5ef80...130 De har i så fall førsterett på tilsvarende stillinger. Anonymous poster hash: e5452...76f Reglene for nedbemanning, fortrinnsrett osv er ikke spesielle for staten, de gjelder alle bedrifter,
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2014 #34 Skrevet 20. desember 2014 Rådgiver, ltr 56. Anonymous poster hash: 18939...93a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå