Gå til innhold

Gaver til barnas venner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper barna deres gaver til venner fra barnehage/ skole og i tilfelle til hvor mange ?

Anonymous poster hash: 2c132...531

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine kjøper noe og lager noe. De er 7 og 9. Yngste gir til 4 og eldste til sikkert 8. Det de kjøper må de bruke egne penger på (får 50,- kr pr uke i ukepenger). Gaver fra barna er virklig fra barna, ikke fra oss voksne.

Anonymous poster hash: d1413...00e
Skrevet

Skjønner ikke dette gavehysteriet deres! Gi til ungenes venner? Skulle vi gjort det hadde det blitt over 30 presanger ekstra! Minst! Og så til lærere, barnehageansatte, naboer osv!

Anonymous poster hash: 2199f...9cf

Skrevet

Nei, det gjør vi ikke..

Anonymous poster hash: baabb...975

Skrevet

Skjønner ikke dette gavehysteriet deres! Gi til ungenes venner? Skulle vi gjort det hadde det blitt over 30 presanger ekstra! Minst! Og så til lærere, barnehageansatte, naboer osv!

Anonymous poster hash: 2199f...9cf

Tenker mer når de blir litt større og går på skolen. Er gjerne vanlig at de etterhvert begynner å utveksle gaver med de nærmeste vennene da. Mener barna mine ha til ca 3 hver i fjor

Anonymous poster hash: 2c132...531

Skrevet

Mine to eldste som går på skolen har aldri spurt om dette. Har ikke sett noe til noen gaver heller.

Men, minste som går i bhg ville så gjerne gi en liten ting til bestevenninna, og det fikk hun lov til.

Skrevet

14-åringen gir til to venner.

10-åringen gir til to venner.

7-åringen gir til en venn.

5-åringen gir ikke til venner enda.

Ser ikke på det som hysteri, det er barna som selv ønsker og tar initiativ til å gi til sine beste venner og det er da bare koselig. De gir en liten ting til mellom 30 og 50 kr, f.eks sjokolade, en neglelakk, en leppepomade, en liten kalender med kule bilder i e.l.

Anonymous poster hash: eed9b...9a2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...