Gå til innhold

igangsatt fødsel nr.2 erfaringer


Anbefalte innlegg

Skrevet

Første fødsel ble igangsatt, og nå blir jeg mest sannsynlig satt igang igjen. Så lurer på om det er noen som har blitt satt igang flere ganger og hvordan det da var å bli satt igang andre gang kontra første. Ved første fødsel trengte jeg kun 1 modningspille før ting starta, men fødselen tok litt tid da av ulike grunner. Denne gang er jeg mer moden, og har også tatt modningsakupunktur og bringebærbladkapsler for å hjelpe til med modning og kanskje få en lettere fødsel. En kopi av sist fødsel går fint, men merker jeg er litt redd for at det denne gang skal ta mye lengre tid, at det tar flere dager. Derfor veldig interessert i andres erfaringer :)

 

Anonymous poster hash: fcbb6...b93

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Første igangsatte tok 12 timer. Andre trengte de bare å ta vannet og alt var overstått på 3,5 timer

 

Anonymous poster hash: 8d0b1...ed8

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...