Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #1 Skrevet 19. desember 2014 Første fødsel ble igangsatt, og nå blir jeg mest sannsynlig satt igang igjen. Så lurer på om det er noen som har blitt satt igang flere ganger og hvordan det da var å bli satt igang andre gang kontra første. Ved første fødsel trengte jeg kun 1 modningspille før ting starta, men fødselen tok litt tid da av ulike grunner. Denne gang er jeg mer moden, og har også tatt modningsakupunktur og bringebærbladkapsler for å hjelpe til med modning og kanskje få en lettere fødsel. En kopi av sist fødsel går fint, men merker jeg er litt redd for at det denne gang skal ta mye lengre tid, at det tar flere dager. Derfor veldig interessert i andres erfaringer Anonymous poster hash: fcbb6...b93
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2014 #2 Skrevet 19. desember 2014 Første igangsatte tok 12 timer. Andre trengte de bare å ta vannet og alt var overstått på 3,5 timer Anonymous poster hash: 8d0b1...ed8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå