Gå til innhold

Dritsliten mamma, spyr av dagen til nå!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ettåringen våknet kl seks, har sovet 30 min dupp, ellers grått, sutret, skreket, vridd seg ut av armene mine... Nå er jeg helt skutt. Han vil ingenting, sutrete under måltid, lek, når jeg legger ham, når jeg bærer ham, når han legges på gulvet... Si at det går over!! (Har fått tørr bleie, fått mat og drikke, passe med klær osv. Ikke feber, men muuuligens jeksel på vei?? Har også akkurat begynt å reise seg..)

Kjenner stresset i magen nå, mye grining gjør meg helt gåen!!

Anonymous poster hash: 278af...029

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles utviklingssprang. Les om tilknytningsomsorg. Anbefaler deg bæresjal slik at han kan sitte på ryggen din.

Anonymous poster hash: b02a7...9f5

Skrevet

Når min er slik så er det ørene. Han sliter mye med de, uten noe annet tegn til sykdom. Merker det stort sett kun på sutringen, han er blid som en sol ellers.

Anonymous poster hash: 85e11...dc2

Skrevet

Tusen takk for svar! Ørene må vi sjekke! Tok å badet ham, det hjalp litt. Han elsker å bade, så begynte å le når han ble satt i badestolen i vannet. Fikk plaske og herje, og nå leker han med ting og tang han plukker fra bokhylla. Jeg har inntatt sofaen. Puh, 15 min uten sutring, og jeg er et nytt menneske...!

Hi

Anonymous poster hash: 278af...029

Skrevet

Som en sier; utviklingssprang. Les om wonder weeks, forandret alt for oss. Barna mine har fulgt dette til punkt og prikke, og det er bedre for alle når man er forberedt på disse ukene hvor det er sutring og alt er galt ;)

Anonymous poster hash: 27dd2...1c9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...